Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tv

Hallo ik zou een nieuwe tv willen kopen voor op de kleine haar kamer, scherm 32 inch (80-84 cm)
    Het is wel de bedoeling om er analoog naar te kijken.
    Heeft er iemand ervaring met een bepaald type welke de beste zijn?
    Plasma, lcd, led? full hd.......?
    Alle tips zijn welkom

Re: tv

Plasma zal niet lukken. Die zijn er enkel vanaf 42" en hoger.

Voor de rest zou ik zeggen, ga eens kijken. De moderne tv's vallen over het algemeen erg hard tegen als het om analoge content gaat. Een maat van mij is zelfs erg ontgoocheld over zijn nieuwe panasonic plasma van 42" via Belgacom tv. Hij heeft schitterend beeld met al de rest, dvd, console, pc, maar door de compressie van Belgacom heeft hij veel blokjes op het scherm.

Ik vind de Samsung schermen mooi, maar dat is smaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht

Voor de rest zou ik zeggen, ga eens kijken. De moderne tv's vallen over het algemeen erg hard tegen als het om analoge content gaat. Een maat van mij is zelfs erg ontgoocheld over zijn nieuwe panasonic plasma van 42" via Belgacom tv. Hij heeft schitterend beeld met al de rest, dvd, console, pc, maar door de compressie van Belgacom heeft hij veel blokjes op het scherm.

Ik volg ... enkel wat TV betreft.

Hier ook Samsung en digitale tv van Telenet maar ook analoog valt dat best heel goed mee niettegenstaande 55".
      Blijkbaar dan toch redelijke tuner in het toestel?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Blijkbaar dan toch redelijke tuner in het toestel?
        Het zal vooral de upscaler zijn die het verschil maakt met analoge content en dat verschilt van serie tot serie binnen éénzelfde merk. Ik zou zeggen, laat de TS weten welke serie je hebt, of met welk model van de huidige reeks dat overeenkomt.

Comment

Hier ook voorkeur voor samsung, ik heb samsung in huis en philips, de LED van philips heeft wel mooi beeld en verbruikt minder stroom, nu ga ik resoluut voor LED om die reden, de goedkoopste stroom is deze die je niet gebruikt tenslotte!

Wij hebben ook geen digitale tv en op de grote plasma is dat beeld niet echt om naar huis te schrijven, op de Led stoort het duidelijk (letterlijk) minder. DVD op plasma heeft dan weer voortreffelijk beeld!
          Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
            Hallo ik zou een nieuwe tv willen kopen voor op de kleine haar kamer, scherm 32 inch (80-84 cm)
            Alle tips zijn welkom
            Full HD heeft niet veel zin om analoog te zien,plasma was vroeger bij panasonic vanaf 37inch eventueel eens een zaak binnengaan en toestellen vergelijken . Zeer tevreden van samsung led 40".

Comment

Philips of Panasonic, eventueel Samsung, HD-ready is voldoende voor een 32 inch.
              Trouwens, analoog zal van korte duur zijn. Zoals ze nu bezig zijn, zal er binnen een jaar niets meer overschieten, denk ik...
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht

???? ik heb als 2e TV een Sony Bravia 26" met een oude Bcom Tilgin decoder en een scart aansluiting en ik heb een schitterend beeld ... misschien deugt die Pana plasma niet ...

Ik wou ook een Samsung maar alle toestellen van mijn keuze waren in de winkel "in display" voor een home cinema combinatie ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  ???? ik heb als 2e TV een Sony Bravia 26" met een oude Bcom Tilgin decoder en een scart aansluiting en ik heb een schitterend beeld ... misschien deugt die Pana plasma niet ...
                  Ja duh, 26", waarschijnlijk HD ready ook.

Comment

Een tv moet je kopen naar je zin met het beeld dat je het meeste aanstaat.
                    HD-ready of Full HD is toch stilaan een overbodige vraag aan het worden zeker?
                    Hoeveel nieuwe tv's zijn geen Full HD?
                    Wat verbruik tussen plasma en LED betreft ... ja, je kan ergens tussen de 20 en 35€ per jaar uitsparen door het verschil, maar dan zal je veel uren per dag tv moeten kijken en jaren wachten voordat je het prijsverschil eruit gehaald hebt.
                    De ene heeft liever het beeld van plasma, de andere liever dat van LED ... is echt eigen keuze!
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
                      Alle tips zijn welkom
                      Deze staat al een tijdje bij mijn naaste buren:

De buren hebben die nog gekocht aan ongeveer 400 euro.
                      Nu staat die te koop aan 333 euro.

Mooi toestel met alles erop en eraan.
                      Machtig mooie kleuren, scherp beeld, goed geluid.
                      Ze kijken wel digitaal maar het analoge beeld ziet er ook goed uit.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

het is deze geworden, http://www.lg.com/be_ne/tv-audio-vid...tv-32LK450.jsp
                        analoog speelt hij zeer goed.
                        Bedankt voor de reacties

Comment

Ja die LG is een mooie TV, die heb ik een tijdje geleden omgeruild voor de Toshiba 46YL875 i.v.m. groter scherm en 3D

.
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                          X