Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opendeur dagen HD Genk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opendeur dagen HD Genk

    Gisteren even met de Harley naar de open deur dagen gaan kijken.
    Ik verschrok me bijna te pletter.
    Ze stonden al in het midden van de baan om het verkeer te regelen. Als je binnen wou was dat hetzelfde als in Leopoldsburg. Dat is door dwanghekken binnen rijden, bandje rond de motor en eentje rond de pols voor te parkeren.
    Ik heb ze niet geteld, maar daar stonden minstens 500 a 700 motoren, als het er niet meer waren. Ze kwamen en gingen.
    Die bandjes/labels zijn wel goed ontworpen, want de nummer staat op het kleefgedeelte. Als je dat wilt lospeuteren is het nummer gescheurd en je mag niet buiten als het niet klopt, nogal logisch.

    Wat daar allemaal rondloopt gaat van jong naar oud. Soms nogal extravagant, maar WTF .
    Ze zeggen tegen mij ook soms, "maar aléé, jij nu nog op 'n Harley ( ik ben ook 60+)". Maar dat is gelijk je eerste lief(de)...dat vergeet je ook nooit.
    Bij deze gelegenheid heb ik me dan ook nieuwe uitlaten besteld, nml Vance&Hines. Het gaat er niet om dat extra lawaai, maar om de kwaliteit van de sound.
    Je mag dat best vergelijken met 'n stereo installatie. De motor is de Amp en de uitlaten zijn de speakers.
    Die diepe slag/growl in het laag ontbreekt gewoon in de standaard mufflers en dat merk je snel als je tussen al die motoren staat. Het gaat er niet om wie de dikste heeft, maar wel de mooiste sound heeft, want dat valt op.
    Voor alle duidelijkheid: het zijn niet de decibels, maar de kwaliteit van het geluid wat telt.
    Vance&Hines is geliefd bij HD rijders, maar maakt ook uitlaten voor andere merken. De kwaliteit en afwerking is dan ook zeer hoog.
    Anyway, het was de moeite

  • #2
    Re: Opendeur dagen HD Genk

    Mocht dat hier eens in de buurt plaatsvinden zou ik wel eens gaan kijken. Ik vind die Harley's machtige, schitterende machines.
    Helaas niet aan mij besteed, je bent toch zoooo afhankelijk van wat de andere weggebruikers uitspoken, al rij je nog zo defensief.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment

    Working...
    X