Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de auto slapen ? D- F-NL

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: In de auto slapen ? D- F-NL

Ik ken verschillende vrienden die na een avondje uit of een festival een glas teveel uit hebben en verkiezen in hun wagen te slapen ipv naar huis te rijden.

Ik heb me altijd afgevraagd of je dan wel in orde bent, en of het niet 'aanstalten maken om te rijden' (en dus rijden onder invloed) is, als men je vindt...
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
      Dat verdient een woordje uitleg
      ...dat was in de tijd dat er nog geen call centers bestonden. Je moest je toen voor de schoolpoort gaan parkeren voor een inschrijving (humaniora).
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

en weet er ook iemand "waarom" dat niet mag dan? ik zie daar niks verkeerd in....integendeel zelfs...
        je voelt je moe op de autostrade....effe parking op en dutje doen...
        avondje uit , glaasje teveel op, effe in de auto blijven slapen....

veel zaken die me zo te binnen schieten wat ik toch prefereer boven gewoon verder te rijden....met slapen in de auto denk ik dat je niemand last bezorgd of een gevaar bent op de weg....allee ik denk da maar he , de wetgever denkt blijkbaar anders.....
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Als je je wagen op de parking van een supermarkt zet en erin slaapt, volgens mij is dat toegelaten, da's geen openbare weg.

Dat ivm 'aanstalten maken op te besturen' is natuurlijk gedaan om te vermijden dat mensen die een alcoholcontrole zien, hun wagen aan de kant zetten en doen alsof ze aan t slapen waren.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Als je je wagen op de parking van een supermarkt zet en erin slaapt, volgens mij is dat toegelaten, da's geen openbare weg.
            Als dit een vrij toegangbare parking is zoals die van een Carrefour, dan is dat een parking met openbaar karakter en dan geldt daar het verkeersreglement op.
            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Ik ken verschillende vrienden die na een avondje uit of een festival een glas teveel uit hebben en verkiezen in hun wagen te slapen ipv naar huis te rijden.
            Ik heb me altijd afgevraagd of je dan wel in orde bent, en of het niet 'aanstalten maken om te rijden' (en dus rijden onder invloed) is, als men je vindt...
            Als je langs de bestuurderskant gaat zitten, dan ben je bestuurder ook al sta je stil ... dus best rechts of achteraan instappen.
            Dan kan je hoogstens een opmerking krijgen omdat je in de wagen slaapt.
            Uitgezonderd op afgesloten privé-domein natuurlijk.
            Last edited by VerSeg; 25 maart 2012, 16:37.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

je mag er max 1 nacht staan...
              en als je slaapt moet de wagen afgedekt zijn voor de buitenwereld, dus gordijntjes of iets in die zin...
              maken ze enkel moeilijkheden over in steden of parkings van handelszaken... de overheid heeft ten slotte zelf campagne gevoerd om een dutje te doen als je moe wordt
              www.aeri-photography.be

Comment

Hillarisch man slaapt in auto en mag dat niet .

Comment

Working...
                X