De japanners hebben een fototoestel op punt gesteld met een sluitersnelheid die momenteel ZO SNEL IS dat je zelfs een foto kunt maken van een VROUW MET GESLOTEN MOND.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Snelle Sluiter
Collapse
X
-
-
-
Re: De Snelle Sluiter
Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk berichtDe japanners hebben een fototoestel op punt gesteld met een sluitersnelheid die momenteel ZO SNEL IS dat je zelfs een foto kunt maken van een VROUW MET GESLOTEN MOND.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtTotaal overbodig bij mannelijke Belgische werknemers: bij hen kun je met een gerust hart een tijdopname maken van enkele minuten zonder dat je bewegings onscherpte krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtTotaal overbodig bij mannelijke Belgische werknemers: bij hen kun je met een gerust hart een tijdopname maken van enkele minuten zonder dat je bewegings onscherpte krijgt.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk berichtDe japanners hebben een fototoestel op punt gesteld met een sluitersnelheid die momenteel ZO SNEL IS dat je zelfs een foto kunt maken van een VROUW MET GESLOTEN MOND.
Na een dag ervaring: niet kopen!!! Doet niet wat het belooft. Staat ook in de handleiding:
We geven geen garantie dat dit product doet wat u ervan verwacht.
Zucht... dacht wel dat dit onbegonnen werk was.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk berichtDe japanners hebben een fototoestel op punt gesteld met een sluitersnelheid die momenteel ZO SNEL IS dat je zelfs een foto kunt maken van een VROUW MET GESLOTEN MOND.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
Comment