Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Belgacom heeft een groter probleem dan telenet. Je kan bijvoorbeeld al niet meer dan 2 TV's aansluiten op hun verbinding. Doe daar je internetverbinding bij en nog een stukje voor die wifi, dan wordt het krap.
    Pardon my French... Dat is BS.

    Bij BGC kan je tot 3 TVs aansluiten en aangezien er steeds meer mensen op een 50Mbit profiel gezet worden en internet max 30Mbit is heb je daar GEEN last van.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #62
      Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Pardon my French... Dat is BS.

      Bij BGC kan je tot 3 TVs aansluiten en aangezien er steeds meer mensen op een 50Mbit profiel gezet worden en internet max 30Mbit is heb je daar GEEN last van.
      Daarmee doel je op de 6,5Mb/s stream voor een HD TV... en dat 3 keer + 30Mb/s internet... hé... da's 50Mb/s.
      En da's dan theoretisch maximum. Je Wifi gaat dus ergens aan knabbelen, als je überhaupt al een 50Mb/s hebt.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #63
        Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

        Ik krijg hier weer de indruk dat sommigen verplicht geweest zijn om klant te worden bij Telenet (of BGC).

        Als je niet tevreden bent, neem dan een andere provider hé.
        Je grootste recht als consument is namelijk om niet te kopen of elders te kopen!

        Comment


        • #64
          Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Ik krijg hier weer de indruk dat sommigen verplicht geweest zijn om klant te worden bij Telenet (of BGC).

          Als je niet tevreden bent, neem dan een andere provider hé.
          Je grootste recht als consument is namelijk om niet te kopen of elders te kopen!
          Ik klaag niet... ben bij Telenet al twee keer van abo veranderd en daarbij sneller en met hogere limiet uitgekomen dan tevoren (zoiets vertellen ze je wel niet zelf natuurlijk). Zit nu in een pak met Fibre... en da vliegt. Daar mag gerust eentje mee komen op hangen aan Wifi kant. Ik haal drie keer meer binnen dan de gemiddelde Belgacom Intense klant.
          Voor mensen met basic abonnementen natuurlijk... daar ligt het anders. De snelheid die je binnenkrijgt, wordt die in de modem afgeknepen en is dat dan voor of na jouw 'gedeelde' wireless? En die vraag geldt ook voor beide providers. Als je Fon afzodnerlijk hebt, zit dat zelfs gewoon mee op je eigen verbruik.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #65
            Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

            Even meegeven.
            Ik ben net eens gaan kijken op "Mijn Telenet".
            Blijkbaar stond daar standaard ingesteld dat de homespot uitgeschakeld was.
            Ik heb het nu ingeschakeld.

            Toch opt-in ipv opt-out dan?
            Last edited by Ticor; 12 maart 2012, 13:34. Reden: taalmiserie
            Mvg Tim

            Comment


            • #66
              Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

              Stond bij mij ook afgevinkt, maar waarschijnlijk omdat de rolhout in WVL officieel nog drie weken op zich laat wachten. Maar rara...24h erna was mijn homespot al actief :-D Wie dus niet wil wachten op de roll-out dag, men klikke de button...
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment


              • #67
                Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                De mijne staat ook open.
                Mijn kinderen verheugen er zich al op om overal met hun ipod op het net te geraken.

                Comment


                • #68
                  Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                  Ik ga ook instappen en mijn modem laten switchen door een draadloze.
                  Ik hou wel mijn eigen draadloze router.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #69
                    Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                    Pfff, 'k ben wel blij dat er nu zo'n alternatief is voor die vrij dure 3G verbindingen, maar echt goed is het toch niet hoor.
                    Zelfs vóór die homespot ingeschakeld was, was de wifi van die telenet-box niet optimaal, ná de activering van die homespot dienst (zelfs als die uit staat), heb ik rondweg soms geen ontvangst op m'n standaard wifi....
                    Dan maar een wifi-box van €30 gezet.... dubbel zo goede ontvangst, zelfs tov vóór homespot bestond.....

                    Comment


                    • #70
                      Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                      En dankzij zo'n homespot zit ik nu rustig in de auto wat te surfen terwijl ik mijn zoon wacht.
                      Ik vind het alvast een goed systeem!
                      En de snelheid valt behoorlijk mee met een goeie 2 Mbps, allé, toch om te surfen.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door katbollie Bekijk bericht
                        Pfff, 'k ben wel blij dat er nu zo'n alternatief is voor die vrij dure 3G verbindingen, maar echt goed is het toch niet hoor.
                        Zelfs vóór die homespot ingeschakeld was, was de wifi van die telenet-box niet optimaal, ná de activering van die homespot dienst (zelfs als die uit staat), heb ik rondweg soms geen ontvangst op m'n standaard wifi....
                        Dan maar een wifi-box van €30 gezet.... dubbel zo goede ontvangst, zelfs tov vóór homespot bestond.....
                        Dat is dan ook de reden dat ik mijn eigen draadloze router ga blijven gebruiken.

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #72
                          Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                          Ik heb thuis een draadloze router die in de living staat.
                          Ik heb fibernet maar geen draadloze router van telenet. Indien ik een draadloze router van telenet ga halen en die instaleer in de garage in plaats van de router van telenet die geen wifi heeft. Kan ik dan nog mijn draadloze router in de living gebruiken?!of heb ik dan 2 draadloze verbindingen?

                          Comment


                          • #73
                            Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                            Hoe gebruiken jullie homespot op een smartphone, ofwel zijn er in de buurt gene maar ik vind niks. Of moet er iets ingesteld worden.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Herman17 Bekijk bericht
                              Hoe gebruiken jullie homespot op een smartphone, ofwel zijn er in de buurt gene maar ik vind niks. Of moet er iets ingesteld worden.
                              Kijk alvast op straatniveau of er homespots beschikbaar zijn.


                              mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                              Comment


                              • #75
                                Re: Telenet homespot over drie weken beschikbaar in West-Vlaanderen.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Herman17 Bekijk bericht
                                Hoe gebruiken jullie homespot op een smartphone, ofwel zijn er in de buurt gene maar ik vind niks. Of moet er iets ingesteld worden.
                                Type eens "telenet" als zoekterm in de Android Market.
                                Alhoewel, die apps lijken me voor hotspots en ik weet niet of dat gaat werken voor een homespot.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X