Ik zoek het bos tussen de bomen, een goeie autoradio voor goede prijs. Ik had eerste gedacht zoéén te nemen met zo'n scherm die eruit kan komen met gps in maar hoor daar toch wat mindere ervaringen mee links en rechts dus dat idee eigenlijk al laten varen ten voordele van losse gps (nog te scoren want die freeware dingen voor op smartfone zijn toch allemaal dat niet en ik wil niet betalen voor gps op de gsm, liever een echte dan). Ik twijfel over blauwe tanden ... ik heb een smartfone met BT maar ik neem gewoon nooit de gsm op als ik in auto rij Wat wil ik? 's Goe "sleunse" kunnen geven en mooie geluidskwaliteit en fijne radio-ontvangst. Ik ga de fronten 's van mijn voiture moet schroeven om te zien wat er van boxen insteekt nu (volgens mij niet slecht want t'zijn de enige die erin steken nu en enige wat ik mis is volume), langsachter zit er niets maar k'heb maar een klein koffertje dus grote geweld krijg ik daar niet in kwijt.
Vroeger was Alpine goed "spul" en Kaliber maar welke is er nu goed van merk en type? Kwestie van gericht prijzen te kunnen opsnorren om die half-werkende radio die nu in mijn bolide steekt eruit te kunnen slopen
Vroeger was Alpine goed "spul" en Kaliber maar welke is er nu goed van merk en type? Kwestie van gericht prijzen te kunnen opsnorren om die half-werkende radio die nu in mijn bolide steekt eruit te kunnen slopen
Comment