Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ecocheques

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ecocheques

Heb van mijn werk voor 240 € aan Ecocheques gekregen.
    Iemand een idee aan wat je dit kan besteden en waar je deze kan uitgeven ?
    Kan je dit ook besteden aan gewone alledaagse dingen ?

Persoonlijk heb ik geen behoefte en nood aan het uitgeven van dat bedrag aan ecologische dingen, zou begot niet weten aan wat trouwens.
    240 € aan spaarlampen of isolatie zie ik niet echt zitten

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Ecocheques

bepaalde wasmachines, droogkasten, tv (led)... doe zuinig zijn met energie...
    nikon coolpix s9100

Comment

Fietsen en fietsonderdelen dacht ik ook...

1 zonnepaneel en die brengt op haar manier ook weer op. (excl omvormer en werk)
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Sieg,

Als ik me niet vergis kan je terecht bij Art&Craft met die vervloekte ecocheques.
        Enige tijd geleden stond dit toch op hun website.
        Ik weet niet zeker of dit nu nog het geval is. Best eerst es nachecken.

greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

Comment

Het mag eigenlijk niet, maar er zijn electrowinkels die ze voor alles aanvaarden (bv. ook op pc, laptop, accessoires, ...).

Zoals reeds gezegd, eigenlijk mag het enkel op ecologische producten, maar daarvan is de meerprijs meestel veel hoger dan het voordeel dat je eruit zou halen door het lagere verbruik.
          Ik heb dit overwogen bij de aankoop van mijn nieuwe koelkast, indien ik er voordool uit wou halen, zou deze 50 jaar moeten meegaan, wat mij helemaal niet realistisch lijkt, 't is dus een gewone A geworden ipv. A+
          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Bij ons in de delhaize nemen ze de ecocheques aan voor al je inkopen, of het nu voor sigaretten, de krant of een spaarlamp is...

Comment

Bedankt zover al voor de tips en info

Maar heb al een wasmachine, droogkast, Tv's, fietsen ... en zonnepanelen liggen ook al een dik jaar op mijn dak.

Hoop echt dat ik ze aan iets kan besteden, anders zonde van het geld ...!

grts
              Sieg

Comment

treinbiljetten
                tuingereedschap onder bepaalde voorwaarden
                Ik ben maar een eenvoudig beginnertje, die de basisprincipes nog aan het leren is...

Comment

Als ze van het type zijn dat Hubo aanneemt dan kan je bij hen daar alles mee betalen.
                  Jean Pierre.

Comment

Sommige tablets bij Van Den Borre. Ik heb mijn Asus besteld, en direct vroeg de verkoper me of ik ECs had.
                    Misschien toch eens wat ideetjes op gaan doen bij VDB (en collega's) voor moederdag/vaderdag/elkedag?
                    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Het beste is in elke winkel gewoon vragen of ze de cheques aannemen.We hebben ze gewoon opgekocht in de plaatselijke spar voor onze dagelijkse inkopen.
                      www.fotojoel.be
                      7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

Comment

ik heb er een jaar geleden een canon flits van gekocht
                        bij de mediamarkt ging als vanzelf
                        ne maat van mij heeft er steenkolen van gekocht
                        ik denk dat het weer een belgische uitvinding is
                        om te kunnen foeteren

Comment

Bij AS Adventure nemen ze ook voor verschillende artikelen ecocheques aan. Dacht zelfs voor bepaalde kleding.

Bij North Face namen ze een tijdje geleden ook nog de cheques aan voor kleding...

Ook bij Gamma, Brico, ... kan je hiermee terecht...

Wij geven aan iedereen in de familie door dat we ecocheques hebben en degene die iets aankoopt waar ze voor gebruikt kunnen worden kopen ze over... Dat is nog het eenvoudigste als je echt niets nodig hebt.
                          ~Try and fail, but don't fail to try ~

Comment

Ik heb mij een setje MTB wielen en cassette van gekocht
                            Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MyName Bekijk bericht
                              ...Wij geven aan iedereen in de familie door dat we ecocheques hebben en degene die iets aankoopt waar ze voor gebruikt kunnen worden kopen ze over... Dat is nog het eenvoudigste als je echt niets nodig hebt.
                              Goed idee

grts
                              Sieg

Comment

Working...
                              X