Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gebruikt iemand
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gebruikt iemand
Wees maar gerust, dagelijks zelfs, schitterend programma, zowel op mijn iPhone als op mijn Galaxy II.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtWees maar gerust, dagelijks zelfs, schitterend programma, zowel op mijn iPhone als op mijn Galaxy II.
Zal die ook ne keer installeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtWees maar gerust, dagelijks zelfs,...
Comment
-
Krijg ook dat bericht over Forumrunner als ik het BD-forum vanop mijn iPad benader. Totnogtoe niet gedownload en geïnstalleerd. Wil iemand de voordelen eens uitleggen? Heb geen probleem om via Safari op mijn iPad te lezen, reacties te schrijven en zelfs als Mod op te treden. Dus waarom Forumrunner?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtKrijg ook dat bericht over Forumrunner als ik het BD-forum vanop mijn iPad benader. Totnogtoe niet gedownload en geïnstalleerd. Wil iemand de voordelen eens uitleggen? Heb geen probleem om via Safari op mijn iPad te lezen, reacties te schrijven en zelfs als Mod op te treden. Dus waarom Forumrunner?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtKrijg ook dat bericht over Forumrunner als ik het BD-forum vanop mijn iPad benader. Totnogtoe niet gedownload en geïnstalleerd. Wil iemand de voordelen eens uitleggen? Heb geen probleem om via Safari op mijn iPad te lezen, reacties te schrijven en zelfs als Mod op te treden. Dus waarom Forumrunner?
Comment
-
Hallo,
Op de iPhone wordt die dagelijks gebruikt om o.a. "in bed te lezen"
Eén van de meest nuttige applicaties voor mij en de plug-in voor het BD-forum wordt bij elke update van forumrunner ook geupdate door onze admin
jajaVoorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com
Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!
Comment
-
Dank voor de reacties op mijn vraag, en sorry, Theokus, als ik je draad kaap. Even samenvatten: Forumrunner voor het kleinste scherm (een foon), OK. Voor het scherm van een tablet, in mijn geval de iPad, niet zo nodig.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDank voor de reacties op mijn vraag, en sorry, Theokus, als ik je draad kaap. Even samenvatten: Forumrunner voor het kleinste scherm (een foon), OK. Voor het scherm van een tablet, in mijn geval de iPad, niet zo nodig.
================================================== =================
Teksten lezen op een smartphone is goed voor mensen met goede ogen
Het viel me gisteren op...
Directe Links > Wie is er online > xxxxx - Forumrunner.
Dus? Je kan op BD zien wie er met Forumrunner werkt.
Comment
-
Comment