Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tjonge tjonge tjonge...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tjonge tjonge tjonge...

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    ... Pm gestuurd naar Falcon en mijn boodschap duidelijk gemaakt.
    Gelukkig was die boodschap voor iedereen duidelijk.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      De slimme mensen toch onder ons...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        De slimme mensen toch onder ons...
        Ik ben dus niet bij de slimme

Ik weet nu nog van niets, en subiet gaat da spel ier op slot en weet ik nog van minder

En als er iets is waar ik niet tegen kan, is het geheimzinnig gedoe
        Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
          Ik weet nu nog van niets, en subiet gaat da spel ier op slot en weet ik nog van minder
          Heb je 'm nu door?

Comment

De keuzes bij de HOF....is dat genoeg heren? Of moet ik nog duidelijker zijn.
            En daar heb ik alles mee gezegd.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ondanks mijn vorige post had ik ook geen idee waar je het over had, hoor.

Ik vraag me wel af waarom je dit topic opent zonder iets te zeggen. Je bent toch niet verlegen? Zeg dan gewoon waar het op staat zodat iedereen je kan begrijpen.

Los daarvan, we weten nu onderhand wel hoe de HOF tot stand komt. Het heeft geen enkele zin kritiek te hebben op de keuzes van de week. Grappig genoeg vind ik deze week de HOF één van de betere die ik ooit gezien heb. Zo zie je maar. Er zit er één foto bij die ik zelf niet gekozen zou hebben. So what?

Als je je niet langer wilt opwinden over de HOF-keuzes, stop dan simpelweg met foto's posten. Dan kun je ook niet meer teleurgesteld zijn dat jouw foto er niet bij zit.

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                Grappig genoeg vind ik deze week de HOF één van de betere die ik ooit gezien heb.
                Ik vond het eigenlijk ook een sterke HOF deze week.

Ik had zelf bijna op punt gestaan om er een topic over te openen

Ieder heeft zo een beetje zijn eigen smaak
                Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Ik had zelf bijna op punt gestaan om er een topic over te openen
                  Haha, ik ook. Ik had geen zin bij iedereen een berichtje in de betreffende thread achter te laten en overwoog het op te lossen met een enkele felicitatie hier.

Comment

ik zit ook in de HOF deze week en het is niet prettig dit te lezen ,het is al de tweede maal dat ik de HOF haal en de eerste keer was er ook al een discussie dat ze zomaar iemand namen ,voor de BOF aan zoveel mogelijk personen te verkopen , ik ben aan het overwegen van niet meer te posten en men foto's niet op te sturen voor het befaamde boek, dan is er wat meer plaats voor die die denken dat ze de Nobelprijs voor fotografie moeten verdienen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B.Bibber Bekijk bericht
                      ik ben aan het overwegen van niet meer te posten en men foto's niet op te sturen voor het befaamde boek, dan is er wat meer plaats voor die die denken dat ze de Nobelprijs voor fotografie moeten verdienen
                      Niks van aantrekken, negeren en doorgaan.

Comment

Nu we het hier toch over het HOF hebben, ik vind persoonlijk dat het niveau in het HOF de voorbije jaren serieus gestegen is. Soms zie ik op de startpagina een foto staan met vermelding HOF 2006 of zo en dan denk ik amai dat die het HOF haalde toen.

Dus voor allen die in het HOF geraken chapeau . Elke week stuk voor stuk klasse foto's.

Ik kan ook begrijpen dat er steeds weer mensen teleurgesteld zijn omdat zij het HOF niet gehaald hebben. Maar het aanbod is foto's is zo groot hier op BD dat het niet eenvoudig moet zijn om te kiezen.

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                          Nu we het hier toch over het HOF hebben, ik vind persoonlijk dat het niveau in het HOF de voorbije jaren serieus gestegen is.
                          Dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden want het algemeen niveau van de gepubliceerde foto's is naar mijn mening tegelijkertijd gedaald. Er zitten dus toch goeie foto's tussen maar ze vallen (bij mij) op een of andere manier toch minder op. De HOF is dan een goede recap van wat ik die week gemist heb.

Comment

Vraag is of iemand foto's post om in de HOF te komen of om respons te krijgen.
                            Als het eerste het geval is, is een ontgoocheling onvermijdelijk.
                            Ik geniet meer van een grote respons op een geposte foto dan van een HOF-plaatsje.
                            Het is een heel leuk extraatje, maar ook niet meer dan dat.
                            Het gaat er toch om om je foto's te laten zien zonder dat het een wedstrijd wordt en om bij te leren van de commentaren... voor mij toch.
                            Last edited by mortierke; 21 februari 2012, 21:07.
                            vriendelijke groeten, Kurt
                            Mijn foto's
                            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

In de jaren dat ik hier foto's heb gepost, heb ik niet eenmaal de HoF gehaald.
                              En ik moet zeggen: oef gelukkig maar.
                              Dat zeg ik niet uit rancune of jaloezie (waarop?)
                              Want als ik zie wat allemaal tot die HoF gebombardeerd wordt, het is soms huilen met de pet op.
                              Met alle respect voor de plaatjesmakers.
                              Het probleem ligt hier niet bij de leerlingen maar bij de meesters.
                              Dat heb ik al tot in den treure herhaald:
                              Te weinig fotografische basis op BD.
                              Men blijft hangen bij techniekjes.
                              Maar misschien is dat wel het lot van een amateurforum?

Comment

Geef mij eens de definitie van een goede foto.
                                Ik denk dat er niet snel een consensus zal gevonden worden....
                                Zie je hoe moeilijk het is om bv een hall of Fame samen te stellen...
                                D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
                                X