Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bol.com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: bol.com

bol.com was de eerste internetwinkel waar ik iets kocht. Met dichtgeknepen billen heb ik toen mijn Visakaart nummer ingevuld, maar alles is goed verlopen. Nu al meerdere keren iets van gekocht, telkens zonder problemen.
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Mijn vrouw besteld er geregeld iets zoals boeken en dat word altijd snel afgeleverd
      Bij gebrek aan sterretjes.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Ik bestel er wel eens een boek en altijd goede ervaringen mee. Je zou weleens willen dat
        zo'n boek achterwege bleef, om eens een kwade mail te kunnen neerpennen of zo, maar
        neen hoor, dat gunnen ze je niet.
        Mij hebben ze dit wel gegund, 2x zelfs 1ste keer pakket niet ontvangen, geld na enkele weken teruggekregen, 2de keer boek over Border Collies niet ontvangen na lange tijd (2-3 weken), enkele mails gestuurd, geld teruggekregen, boek ergens anders besteld (wel goed aangekregen ) en een week later kreeg ik toch het boek van bol.com aan. Dus nu heb ik 2 boeken voor de prijs van 1..
        Jannes Bollen
        Website / Facebookpagina

Comment

allee vooruit ik bestel ook eens iets......bij kiala zou mijn bestelling "verdwenen" zijn.....
          ze gaan mijn betaling terugstorten, ......
          mijn eerste "ervaring" zit erop bij bol.com
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            allee vooruit ik bestel ook eens iets......bij kiala zou mijn bestelling "verdwenen" zijn.....
            Had ik de 2de keer dat ik iets besteld had ook voor. Precies al doen ze het expres voor de nieuwe klanten.
            Jannes Bollen
            Website / Facebookpagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht

Ja maar hoe betrouwbaar is Kiala, daar zit de fout,niet bij Bol.com der ben ik zeker van.
              Normaal komt een bestelling met koerier aan huis!

MVG, jeff C.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Ja maar hoe betrouwbaar is Kiala, daar zit de fout,niet bij Bol.com der ben ik zeker van.
                Normaal komt een bestelling met koerier aan huis!

MVG, jeff C.
                Zelfs bij koeriers gaat er veel verloren, komen de goederen veel te lang buiten de leveringstermijn aan... En dan kan je alleen nog maar rekenen op de service van de webshop, in dit geval bol.com. Ik zal er niet snel nog iets kopen, hun prijzen liggen vaak ook hoger dan de prijs die ik vind.
                Jannes Bollen
                Website / Facebookpagina

Comment

heb mijn setje speakers dan maar gauw gaan halen hier in de plaatselijke computerwinkel (wuustwezel) ik moest wel het dubbele neertellen voor dezelfde set maar kan verder nu.....
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                  X