Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
En iikke ook. Café de Gestjes (Gerstenhof) bij Agnes en Martine.
Wat doen we daar zoal? Pinten drinken, zeveren, tetteren, moppen vertellen, in elkaars zakken zitten (zoals het past bij Oilsjteneers), de wereld verbeteren mor veral gralijk veel lachen.
Ik ben er al geweest. Dit voldoet wel aan de vraag van de TS denk ik
Persoonlijk hangt het een beetje van de vriendenkring af waar ik op café ga. Het gebeurt wel eens dat ik alleen ga, maar dan meestal naar een snooker/pool café. Ik weet niet of dit ook als stamcafé geldt.
Centraal gelegen in het Groene Hart van Nederland aan het prachtige riviertje De Vlist tussen Schoonhoven en Haastrecht. Op het buitenterras mag ik op zondagmiddag onder het genot van een Kasteel bruin en een uitsmijter DE VLIST (ham, kaas en katenspek) graag genieten van een bonte stoet Solexrijders, wielrenners, antieke auto's, klunende kanovaarders en tal van andere groepen die deze streek weten te waarderen.
Er is ooit een uitzending geweest op Canvas als ik me niet vergis.
Vond dat heerlijk om te zien.
(de cafébazin met sloffen aan en zo )
Zouden er zo nog cafés zijn met oude volksspelen?
Zo heb ik eens "bollen" (?) gezien in een gebouwtje naast het café.
't Waren platte (dikke) schijven waarmee men rolden.
Deed aan petanque denken.
Centraal gelegen in het Groene Hart van Nederland aan het prachtige riviertje De Vlist tussen Schoonhoven en Haastrecht. Op het buitenterras mag ik op zondagmiddag onder het genot van een Kasteel bruin en een uitsmijter DE VLIST (ham, kaas en katenspek) graag genieten van een bonte stoet Solexrijders, wielrenners, antieke auto's, klunende kanovaarders en tal van andere groepen die deze streek weten te waarderen.
Jan
waar is de tijd dat wij wekelijks Holland onveilig maakten (duiken in Oosterschelde)
Leuk landje, enige spijtige was dat wij verplicht waren, om de Heineken pils toch iets of wat genietbaar te houden, er telkens een jonge moesten bij te degusteren.
Comment