Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bed op lage poten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bed op lage poten

We zijn namelijk op zoek naar een nieuw bed, tegenwoordig heb je vaak bedden/boxsprings met hele lage pootjes of zelfs zonder, vind ik persoonlijk heel mooi, ik slaap graag dicht tegen de grond, maar ik vraag me af hoe je er dan met de stofzuiger eronder kan... het zou toch niet praktisch zijn om telkens het bed te moeten verschuiven.

heeft er iemand toevallig een laag bed, of een bed zonder poten? zoja, hoe kuisen jullie de vloer eronder dan?

Re: bed op lage poten

Vloer onder bed wordt ge"swiffer"d door de (elektrisch verstelbare) lattenbodems in de hoogste stand te zetten.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Ha, ik dacht dat ik "geswaffeld" las...
      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

tsja dirty mind zekers.

Ik kan net onder mijn bed met een stofzuiger
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

gelezen:

De firma Irisette (Duitsland) heeft een lattenbodem ontwikkeld waarbij het onderste gedeelte gemakkelijk is te openen. Zeg maar 45°. Dit is handig als je wilt stofzuigen onder het bed of als je spullen wilt opbergen onder je bed. Dat niemand eerder op dit idee is gekomen. Dus dames geen excuus meer, het stofzuigen onder het bed is nu een fluitje van een cent. Zelfs voor de moderne huisman een hele verbetering.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hmm, kga eens op onderzoek dan, tzal wel een prijskaartje hebben vrees ik...

thanks!

Comment

Wel ja, onze lattenbodem (Tempur) kan achteraan ongeveer in een hoek van 45°, vooraan zelfs meer.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                Dus dames geen excuus meer, het stofzuigen onder het bed is nu een fluitje van een cent.
                Dat fluitje moet op het bed gezogen worden, niet eronder.
                Zelfs voor de moderne huisman een hele verbetering.
                Dat zal wel zijn.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Mijn 2 persoonsbed, is budget vriendelijk en heel laag tegen de grond. Het bestaat uit 3 (telkens anderhalve in de breedte) aan elkaar gevezen paletten die eerst afgeschuurd zijn. De paletten liggen in de lengte waardoor je perfect met een swiffer of een dweil onder het hout door kan. Af en toe de matras er eens af en dan de latjes mee stofzuigen. Duurt amper een 2a3 minuten.
                  ::: Flickr :::

Comment

Working...
                  X