Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Whitney Houston overleden
Collapse
X
-
-
Re: Whitney Houston overleden
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtSpijtig genoeg een slachtoffer van drugs.
DS: Of er drugs in het spel waren, is niet duidelijk
HLN: De precieze doodsoorzaak wordt momenteel onderzocht.
Al iets zeggen wat nog niet gekend is, het is niet omdat je kampte met een drugsverslaving dat dat nu de oorzaak is(zou mogelijk zijn).Never resist temptation or it could go away...
Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel
-
het is natuurlijk erg om weeral iemand die iets betekende voor de muziek, zo vroeg te verliezen.
Maar eerlijk gezegd was ik meer aangedaan door de dood van Michael Jackson.
Ik vond zijn muziek beter en hij was toch veel meer het pop-icoon van zijn generatie.
Comment
-
Ik behoorde ook bij die generatie maar vond MJ gewoon ****. Geef mij maar echte muziek van echte mensen die zingen over het echte leven. En zelfs als het niet veel opbrengt, toch doorgaan.
Ik dacht dat Whitney 55 was maar blijkbaar is ze maar 6 jaar ouder dan mij ... Of ze aan drugs gestorven is is maar de vraag, maar t is algemeen geweten dat ze al 10 jaar fout bezig was.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Inderdaad, dood door drugs was te snel gereageerd maar werd een tijdje gesuggereerd op CNN.
Dit staat op de site die het nieuws als eerste bracht:
Comment
-
Alweer een icoon verdwenen. Jammer; heel jammer. Een prachtige zangeres, een dijk van een stem. Zo zijn er niet veel. Kon de uitersten van verschillende genres aan. Haar stem pastte overal bij.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
'Icoon' is overdreven, ik zou eerder zeggen 'marionet'. Maar van de doden niets slechts.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Begrafenisplechtigheid NU live op CNN.
't Gaat er idd. "livendig" aan toe
Comment
Comment