Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan iemand mij uitleggen waarom deze foto bij de foto's van het jaar is :/

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kan iemand mij uitleggen waarom deze foto bij de foto's van het jaar is :/

sorry maar dit is toch helemaal niks?
    zowel qua beeld en al helemaal als inhoud is dit toch gewoon een vakantie kiekje nee?
    in de categorie arts en entertainment dan nog?

er zijn nog foto's waar ik het moeilijk mee heb, maar deze slaat toch wel echt alles vind ik.
    500px

Re: kan iemand mij uitleggen waarom deze foto bij de foto's van het jaar is :/

Je moet dat per thema zien. Die Russische zangers reeks beantwoordt aan een thema, no more, no less.

Hier word ik toch stillekes van; http://www.worldpressphoto.org/photo...34&category=54
    http://www.theafricabug.com

Comment

ik zeg niet dat er geen prachtige platen tussenzitten he...

en dan nog, voor mij blijft het een slecht vakantiekiekje, neh
      500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
        Je moet dat per thema zien. Die Russische zangers reeks beantwoordt aan een thema, no more, no less.

Hier word ik toch stillekes van; http://www.worldpressphoto.org/photo...34&category=54
        Die komt net van de tandarts.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Je moet niet verder kijken dan hier op 't forum. Wat komt er In de "Hall of Fame" ?
          Sommige inzendingen zijn terecht, andere worden afgekocht om 't forum te sponsoren en vriendjespolitiek doet 't ook nog steeds...je kunt er geen algemene regel op plakken...maar als je niemand kent, is je foto inzending quasi waardeloos

Comment

Beste dubbel,

Ofwel lever je dadelijk het bewijs hiervan ofwel verontschuldig je je publiekelijk voor deze lasterlijke uitspraak ten aanzien van de samenstellers van de HOF.
            Je hebt hiervoor 24 uur de tijd ...
            Anders draag je zelf de gevolgen maar.
            Dit soort onzin hoeven we hier niet te pikken!

Jaja
            Namens de medewerkers van Belgiumdigital

Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
            Je moet niet verder kijken dan hier op 't forum. Wat komt er In de "Hall of Fame" ?
            Sommige inzendingen zijn terecht, andere worden afgekocht om 't forum te sponsoren en vriendjespolitiek doet 't ook nog steeds...je kunt er geen algemene regel op plakken...maar als je niemand kent, is je foto inzending quasi waardeloos
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
              beste dubbel,

ofwel lever je dadelijk het bewijs hiervan ofwel verontschuldig je je publiekelijk voor deze lasterlijke uitspraak ten aanzien van de samenstellers van de hof.
              Je hebt hiervoor 24 uur de tijd ...
              Anders draag je zelf de gevolgen maar.
              Dit soort onzin hoeven we hier niet te pikken!

Jaja
              namens de medewerkers van belgiumdigital
              +1 :g :g
              Jean Pierre.

Comment

Ik verontschuldig mij voor niets...'t is gewoon de waarheid. Zich op de tenen getrapt voelen, is natuurlijk niet prettig.

Comment

Prachtige reeks.
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                    Die komt net van de tandarts.
                    Dat is toch geen tand?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                      Dat is toch geen tand?
                      Even volgende foto bekijken en dan lijkt het op de hoorn van een neushoorn.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                      X