Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet pc met sim-kaart ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tablet pc met sim-kaart ?

Beste medeforummers,

Ik heb al n tijdje een smartphone met een dataabonnement.

Ms een domme vraag, maar stel dat ik ooit een tablet-pc koop, kan ik dan surfen als ik het kaartje van mijn smartphone in de tablet steek ?

Bellen gaat natuurlijk niet met een tablet...
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Re: Tablet pc met sim-kaart ?

Als die tablet daarvoor uitgerust is, wel. Je moet dus wel de goeie versie kopen. Je hebt dus de versie nodig die zowel Wifi als G3 aankan.
    Groeten,

Polleke

Comment

Naargelang welke smartphone je hebt, kan je deze ook als toegangspunt instellen voor je tablet.

Dan heeft je tablet alleen een wifi-functie nodig en je hoeft kaartje niet telkens te wisselen

Comment

Dat is mogelijk, maar zou ik persoonlijk niet aanraden.
        Na een tijdje zal je het waarschijnlijknvervelend vinden altijd da kaartje te moeten wisselen, niet bereikbaar zijn terwijl het kaartje in de tablet steekt, ... maar als jij er geen probleen mee hebt kan je het doen, technisch is het perfect mogelijk.
        Hoed er wel rekening mee dat het kan zijn da jouw smartphone een gewone sim kaart gebruikt en dat de tablet misschien een micro-sim nodig heeft (of andersom).
        Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Bellen gaat natuurlijk niet met een tablet...
          Behalve als je bijvoorbeeld de 7" versie of zo koopt van Samsung.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
            Dat is mogelijk, maar zou ik persoonlijk niet aanraden.
            Na een tijdje zal je het waarschijnlijk vervelend vinden altijd dat kaartje te moeten wisselen, niet bereikbaar zijn terwijl het kaartje in de tablet steekt, ... maar als jij er geen probleen mee hebt kan je het doen, technisch is het perfect mogelijk.
            Hoed er wel rekening mee dat het kan zijn da jouw smartphone een gewone sim kaart gebruikt en dat de tablet misschien een micro-sim nodig heeft (of andersom).
            Plus dat die dingen niet gemaakt zijn om ze om de haverklap open en weer dicht te doen.

Je smartphone als "router" gebruiken lijkt me het eenvoudigst, een MV data only abo nemen is een andere betaalbare mogelijkheid.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
            X