Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebruikersnaam wijzigen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gebruikersnaam wijzigen

Beste forumleden,

Zoals ieder van jullie opmerken waarschijnlijk dat ik een fout typte in mijn gebruikersnaam bij het aanmaken. Heb me al suf gezocht hoe ik het kan aanpassen. Ik zou het toch graag veranderen, daar ik niet serieus wordt genomen.

Alvast erg veel dank voor wie het kan oplossen. Misschien kan de moderator dit aanpassen.

Vele groeten,

Maxim
    Pentax K-5 | SMC 18-55 AL WR f3.5-5.6 | SMC FA 80-200 DAL f4.7-5.6 | Tamron SP AF 28-75 f2.8 XR/DI LD | SMC-M 50mm f/2 | Hama Gamma72

Re: Gebruikersnaam wijzigen

Oorspronkelijk geplaatst door PentaxPhotographie Bekijk bericht
    Beste forumleden,

Zoals ieder van jullie opmerken waarschijnlijk dat ik een fout typte in mijn gebruikersnaam bij het aanmaken. Heb me al suf gezocht hoe ik het kan aanpassen. Ik zou het toch graag veranderen, daar ik niet serieus wordt genomen.

Alvast erg veel dank voor wie het kan oplossen. Misschien kan de moderator dit aanpassen.

Vele groeten,

Maxim
    En aan wat maak je op dat men je niet serieus neemt?
    Ik denk niet dat de naamswijziging daar iets zou aan veranderen mocht het toch het geval zijn. En voor franstaligen is er niets aan de hand met je naam hoor.

Ik veronderstel dat je beter een mod aanspreekt voor dit.
    Jean Pierre.

Comment

PB aan de admin, met een grondige reden en het is zo gepiept...
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Ik moet zeggen dat ik je nu ineens een stuk meer serieus neem dus je naamswijziging heeft echt gewerkt!
        Misschien moet ik er ook eens aan.

Comment

Even meedelen dat een Mod zoiets niet kan oplossen; da's voor een admin, en hen contacteer je bij voorkeur via het ticketsysteem.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            .... bij voorkeur via het ticketsysteem.
            wat is dat..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              wat is dat..?
              grt,bouk.
              Ik had misschien beter gezegd: via de Helpdesk, want het is daar dat je een ticket kunt aanmaken.
              (na inloggen, "Submit a ticket" kiezen)
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X