Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-10 en dan op de fiets...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -10 en dan op de fiets...

Niets voor watjes hoor.

Sinds maandag fiets ik van gleuf tot gleuf in het Limburgse Heusden dus moets je me ergens tegen komen ter hoogte van Lindeman, Schansstraat of andere straten in de buurt is alle drank welkom...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Re: -10 en dan op de fiets...

spijtig dat ik niet in een van die straten woon, zou je graag een kop koffie of iets anders aanbieden (naargelang het seizoen natuurlijk) en inderdaad niet min bij - 10°
    nikon coolpix s9100

Comment

je mag altijd met mij ruilen...
      Elke dag te voet... om foto's te trekken hier in Livigno, eergisteren om 9u 's ochtends : -31° met een venijnig windje

vandaag valt het mee, "maar" -14°
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
        je mag altijd met mij ruilen...
        Elke dag te voet... om foto's te trekken hier in Livigno, eergisteren om 9u 's ochtends : -31° met een venijnig windje

vandaag valt het mee, "maar" -14°
        Ja maar dan ga je ook wel erg extreem he? Ik weet niet waar het is die plaats maar - 31 das een beetje veel vant goeie..
        Ikk heb uiteraard het geluk dat ik kan warm trappen...maar ge moet het maar doen..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Misschien een opwarmertje gaan drinken in La Cantina?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris k Bekijk bericht
            Misschien een opwarmertje gaan drinken in La Cantina?
            Awel het ligt op mijn ronde geloof ik in de Hulsstraat denk ik.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Awel het ligt op mijn ronde geloof ik in de Hulsstraat denk ik.
              Een informaticus met een ronde?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Een informaticus met een ronde?
                Tja das een verandering van werk he..Heb een jaar naar een werk gezocht maar blijkbaar niet goed genoeg bevonden...Of wel te oud of wel te weinig kennis van het Frans en de laatste baas waar ik voor gewerkt heb die stond constant in je nek te hijgen en ik moest de mensen niet slimmer maken dat ze al waren.
                Nu begin ik om 5 uur wat ik gewoon ben en ben al rond 12 uur thuis.....
                Geen gezeik meer aan mijn oren maar wel een werk waar je gewoon je ding doet zo snel of zo traag je maar wil...
                Een pak minder verdiend dan ervoor maar ik wil niet mijn hele leven op een stoel zitten naar de crap van iemand anders liggen luisteren...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

in alle geval, succes met de nieuwe job.
                  En hopelijk doen er zich in de toekomst ook daar doorgroeimogelijkheden voor.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Tja das een verandering van werk he..Heb een jaar naar een werk gezocht maar blijkbaar niet goed genoeg bevonden...Of wel te oud of wel te weinig kennis van het Frans en de laatste baas waar ik voor gewerkt heb die stond constant in je nek te hijgen en ik moest de mensen niet slimmer maken dat ze al waren.
                    Nu begin ik om 5 uur wat ik gewoon ben en ben al rond 12 uur thuis.....
                    Geen gezeik meer aan mijn oren maar wel een werk waar je gewoon je ding doet zo snel of zo traag je maar wil...
                    Een pak minder verdiend dan ervoor maar ik wil niet mijn hele leven op een stoel zitten naar de crap van iemand anders liggen luisteren...
                    Zonder zeveren, postbode op de fiets of met de auto heeft mij altijd al een mooie job geleken.
                    't Zal natuurlijk ook al veel veranderd zijn door de jaren heen maar zoals je zelf zegt, je hebt niemand die je op de vingers kijkt en als vroeg opstaan geen probleem is dan kan het best leuk zijn denk ik...
                    En er zijn evenveel mooie zonsondergangen als er zonsopgangen zijn om te fotograferen, dus ipv 's ochtends erop uit trekken kan je er nu 's avonds op uit trekken
                    Last edited by mortierke; 13 februari 2012, 18:22.
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Pascal, respect voor deze instelling.
                      Mijn vrouw werkt al 27 jaar bij de post in Nederland en is nu bij een supermarkt begonnen omdat de post de mensen aan de kant heeft gezet met een vast contract onder het mom van economische redenen. Bij die supermarkt werkte ze al voor een paar uur per week en daar heeft ze nu een vast contract gekregen voor 32 uur, ook minder in het zakje aan het einde van de maand maar wel tevreden met haar job.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Pascal, heel moedig van je
                        Probeer er alvast het beste van te maken...
                        Om 5 uur opstaan zou ik persoonlijk ook niet zo erg vinden (ik ben een ochtendmens ), en tegen de middag een vrij man...dat zou ik ook wel zien zitten
                        met -10° C de fiets op, zou me minder liggen...
                        Hou er alvast de moed in !

gr,
                        Roland

Comment

Petje af Pascal... en als ik je zie, dan heb ik zeker een warme tas koffie voor je!
                          Heb nog zoveel te leren

Comment

Respect hoor! Ik fiets uitsluitend op vrijwillige basis, maar mijn ATB hangt nu toch al enige tijd werkloos in mijn garage. Ik smacht intussen wel naar zachtere weersomstandigheden want ik wil er graag weer opstappen. Kijkend naar de huidige weersverwachtingen zal het gelukkig niet lang meer duren

Ik hoop overigens voor je dat de postbedrijven in België met wat meer respect omgaan met hun personeel dan hier in NL. Als ik zie hoeveel fulltime postbezorgers met vaste aanstelling inmiddels aan de kant zijn geschoven voor (met alle respect) huisvrouwen die een centje (in de meest letterlijke zin van het woord ) bij willen verdienen 't Is hier niet best...
                            www.indetailfotografie.nl

Comment

Ene drinkbus meenemen ook een oplossing

Comment

Working...
                              X