Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwijndrecht city... iets te doen te voet (Antwerpen stad mogelijk?)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwijndrecht city... iets te doen te voet (Antwerpen stad mogelijk?)

Binnenkort laat ik m'n wagen herstellen in Zwijndrecht, s'ochtends zou ik hem binnenbrengen en s'avonds terug afhalen.
    Is iemand van die streek en is daar iets te doen (fotografisch, winkels... ofzo?).

Te voet naar Antwerpen gaat niet zeker met de tunnels en te ver
    Ti's omdat ik niet zeker ben hoe laat ik terugkeer en als er een bus of tram terug zal zijn.

Re: Zwijndrecht city... iets te doen te voet (Antwerpen stad mogelijk?)

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Binnenkort laat ik m'n wagen herstellen in Zwijndrecht, s'ochtends zou ik hem binnenbrengen en s'avonds terug afhalen.
    Is iemand van die streek en is daar iets te doen (fotografisch, winkels... ofzo?).

Te voet naar Antwerpen gaat niet zeker met de tunnels en te ver
    Ti's omdat ik niet zeker ben hoe laat ik terugkeer en als er een bus of tram terug zal zijn.
    In Zwijndrecht valt er niet veel te bekijken, tenzij je van de Schelde houdt...

je kan naar Linkeroever wandelen bij mooi weer en daar naar 't strand van St.-Anneke
    of vie de voetgangerstunnel naar A'pen stad.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Tram 3 van 's morgens vroeg tot 's nachts

Elke vrijdag- en zaterdagnacht rijdt de nachtbus met nr 86 naar Zwijndrecht en Burcht, met vertrek aan de Franklin Rooseveltplaats (perron 3) om 1.45 u. en om 3.30 u.
      Last edited by Macroshopper; 4 februari 2012, 00:17.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

En waar is die voetgangerstunnel precies gelegen (naam straat dichtst die tunnel?).
        Zou het lang duren te voet naar het station/de Meir of toch beter de bus/tram?

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        In Zwijndrecht valt er niet veel te bekijken, tenzij je van de Schelde houdt...

je kan naar Linkeroever wandelen bij mooi weer en daar naar 't strand van St.-Anneke
        of vie de voetgangerstunnel naar A'pen stad.

Comment

je kan de kaart achter eerste link uitvergroten en dan volg je de lijn van tram 3.Waar de tram de Schelde onder gaat zie je een stippelijn, da's de voetgangerstunnel.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

In Zwijndrecht is niks te doen, dat is een boerengat.
            Wel met een snelle tramverbinding naar Antwerpen centrum.
            De trams rijden tot laat op de avond, ( en indien niet meer, neem je toch een taxi )
            Wat kan je meer verlangen?
            ( Te voet naar de voetgangerstunnel, dat is wel een zeer behoorlijke wandeling hoor! )

Comment

Working...
            X