Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook timeline

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Facebook timeline

Wat is dat met die verplichte timeline op facebook ?

Ik ga dagelijks eens tien minuutjes piepen op m'n account, maar heb nog geen melding of mail gekregen hierover.
    Hoe zit dat eigenlijk ? Als iets verplicht wordt, zal m'n account snel gedelete worden...
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Facebook timeline

iedereen moet naar die timeline!

heeft een hele tijd bovenaan gestaan (toen je kon kiezen).

vind het ook niet de beste move
    nikon stuff

Comment

Heb het vorige week geactiveerd, ik doe dat liever zelf dan dat een bedrijf het automatisch doet.

Anyway, ik zorg er toch altijd voor dat er zo weinig mogelijk op mijn 'Wall' blijft staan... Is momenteel terug leeg, dus timeline of niet, er is niks te zien.

Comment

Ik versta de heisa hierover niet... er blijft net zoveel op je muur staan zoals je zelf wenst... wat is dan het verschil met nu? Ja, je kunt het sneller opzoeken als je de perioden nog weet waarin het 'gepost' is.
        Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
          Ik versta de heisa hierover niet... er blijft net zoveel op je muur staan zoals je zelf wenst... wat is dan het verschil met nu? Ja, je kunt het sneller opzoeken als je de perioden nog weet waarin het 'gepost' is.
          heb het ook geactiveerd, het probleem is bijv. met foto's: stel je hebt in december foto's getrokken en je foto's dragen dus die datum.
          je upload ze vandaag en shared ze... tot daar geen probleem....

Ze verschijnen echter in je timeline in december, waardoor dus anderen met timeline ze bij jou niet zien bij recente posts maar ook terug moeten naar december
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
          X