Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb zowat alle weer graag, maar functioneer optimaal tussen 19° en 21°
Voor mij ook ideaal.
15:00 uur was voor mij een kleine ramp...als ik niet in beweging was en het iets te warm werd of was.
(een gevecht tegen de slaap dus )
ideaal is natuurlijk rond de 20 graden , maar algemeen genomen heb ik het liever toch lekker warm dan te koud hoor, en warmer aankleden hmmm ik loop nu al rond met heel mijn kleerkast rond mijn lijf .....en die ijzige wind brrrr.....als het moest kunnen kwam ik gewoon heel de winter ni buiten
enne ....die temperaturen die in oost europa nu zijn , ni naar hier komen...? waarom zou da ni kunnen dan? ik zie geen enkele reden waarom ni, en stel je maar voor he....-30 graden of zo....ga maar een wandelingeske doen met den hond amai....dan brokkeld mijne neus en oren gewoon af denk, das nu al bijna het geval als ik buiten kom in dit vreselijke weer.....
Voor mij de zomer in Arizona, heerlijk gewoon. Woestijhitte is mijn ding. (en dan draag ik zelfs geen korte broeken)
Het weer van vandaag, daar word ik ziek van.
de zomer ?
als ik zo eens lees welke temperaturen er in oost europa momenteel zijn
waar moet ik dan kruipen, ik bevries nu al .....ik hoop dat het toch ni veel kouder gaat worden dan het nu hier al is brrrr vreselijk.....
idem hier.
Mij hoor je niet klagen als het een lange hete zomer is.
De winter daarentegen, dat is telkens een beproeving voor mij.
Mij hoor je tijdens een lange hete zwoele zomer ook niet klagen, evenmin bij een extreem koude winterprik (zoals momenteel het geval is...) of periode.
Tijdens de zomer zoek ik het mooie weer, de warmte en zon op te Zuid-Frankrijk
en tijdens de winter een weekske skiën in het Oostenrijkse hooggebergte.
Maar de huidige temperaturen zijn een uitstekende voorbereiding op mijn komende wintersportvakantie; het kon niet beter getimed zijn...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ik rijd graag met mijn scooter rond. Als ik nu thuiskom moet mijn vrouw me er van af
nemen en me op de chauffage leggen, alwaar ik traag ontdooi en tot mijn positieven
kom. Tja.
Voor mij de zomer in Arizona, heerlijk gewoon. Woestijhitte is mijn ding. (en dan draag ik zelfs geen korte broeken)
Het weer van vandaag, daar word ik ziek van.
Comment