Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overgang naar iphone 4s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• overgang naar iphone 4s

ik heb nu een iphone 4 , als ik over ga naar een 4s kan ik dan via itunes alles van gekocht apps overzetten op de nieuwe of hoe gaat dit in zijn werk?

Re: overgang naar iphone 4s

Als je die nieuwe aansluit kan je gewoon de backup van je andere overzetten. Alles blijft hetzelfde.

Wel rare stap om te maken, maar veel plezier ermee
    Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

Comment

Hallo,

je gekochte apps kan je ook gewoon via downloaden uit de appstore terug installeren - uiteraard zonder terug te betalen ...

jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

waarom rare stap?
        ok er is niet veel verschil maar als je iets kan "krijgen" moet je het aannemen he
        Ben al content dat het allemaal makkelijk over te zetten is dan.

Comment

@TS : als je iPhone 4 nog als nieuw is, krasvrij is, dan geef ik je er met plezier 150 euro voor
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            @TS : als je iPhone 4 nog als nieuw is, krasvrij is, dan geef ik je er met plezier 150 euro voor
            nice try,

voor 150euro koop je meestal een 3gs met een softwareprobleem of met krassen/beschadigingen ;-)
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Tja, ik zie een iPhone wel zitten, maar ze zijn zo duur hè. Zelfs de 3Gs kost nieuw nog 379 euro. Die zou nog net te doen zijn qua budget maar er zijn teveel compromissen tov de 4(s)...
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
              X