Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koksijde en z'n fietsers...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Koksijde en z'n fietsers...

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    sjotte oek hé man, die krijgen nen bal voor hun voeten en stampen hem opnieuw weg...
    en skiën, uzelf naar beneden laten glijden en daar sta je dan...
    en waterpolo, en ijshockey, en tennis, en ...
    Allez, dan beweer jij dat alle sportlui dommeriken zijn
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
      Allez, dan beweer jij dat alle sportlui dommeriken zijn
      Nee, 't zijn juist slimmerikken want ze verdienen hun boterham met iets dom
      Jean Pierre.

Comment

Niet dommeriken worden soms ook al eens hoogbegaafd, soms genie genoemd.
        Maar geniaal en krankzinnig worden dikwijls aan elkaar gelinkt!
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Ik dacht dat het hier over het WK in Koksijde ging !?

Comment

idd WillyB ... en ik vond dit een knap staaltje echte SPORT !
            "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
              Ik dacht dat het hier over het WK in Koksijde ging !?
              Ge hebt gelijk! Ik vond de Belgen fantastisch goed rijden.
              Eigenlijk was 't een saaie bedoening, maar ik heb er toch van genoten.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Het was in ieder geval niet spannend te noemen, maar de Belgen hebben wel héél goed gereden.

Ze hadden misschien nog een podium kunnen laten zien van de eerste drie buitenlandse deelnemers, want die reden blijkbaar in een andere categorie...
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Heb op TV gekeken. Vond het wel grappig toen Michel Wuyts bijna op het einde zei : Allé, toch nog eens een buitenlander in beeld ...
                  Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
                    Nee, 't zijn juist slimmerikken want ze verdienen hun boterham met iets dom
                    Dan vindt jij het ook een domme sport
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                      Ge hebt gelijk! Ik vond de Belgen fantastisch goed rijden.
                      Eigenlijk was 't een saaie bedoening, maar ik heb er toch van genoten.
                      Zonder de prestatie van de Belgen te willen minimaliseren, moet men de euforie over de prestatie van de Belgen toch een beetje in de juiste context plaatsen.
                      Waar, buiten België, wordt die sport nog, op een serieuze manier, beoefend....
                      Waar, worden de meeste veldritten verreden?
                      Kan men hier niet beter spreken van een Belgisch kampioenschap?
                      Als je veldrijden vergelijkt met het wielrennen op de baan, kan je dan niet spreken van een nichesport. Ja toch, alleen al als je de concurrentie bekijkt....
                      Maar aan al diegenen die in een overwinningsroes zitten: enjoy
                      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                        Zonder de prestatie van de Belgen te willen minimaliseren, moet men de euforie over de prestatie van de Belgen toch een beetje in de juiste context plaatsen.
                        Waar, buiten België, wordt die sport nog, op een serieuze manier, beoefend....
                        Waar, worden de meeste veldritten verreden?
                        Kan men hier niet beter spreken van een Belgisch kampioenschap?
                        Als je veldrijden vergelijkt met het wielrennen op de baan, kan je dan niet spreken van een nichesport. Ja toch, alleen al als je de concurrentie bekijkt....
                        Maar aan al diegenen die in een overwinningsroes zitten: enjoy
                        Ik denk dat je het wel minimaliseert nu...
                        en niet zo'n beetje.

Kijk eens rond op wikipedia,
                        zoek alle kampioenschappen eens op.

Ik dacht tijdje geleden ook zo:
                        typisch een sport voor de belgen, wat in de modder ploeteren met e velooken.
                        tot ik begon op te zoeken hoeveel landen er wel actief in zijn...
                        en dan besef je toch... dat dit een sport is gelijk een ander,
                        en dat wij belgen er wel goed in zijn
                        (moet ook wel, het gemiddelde parcour van een cyclo cross is hoe onze straten er altijd bij liggen )
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                          Net terug van Koksijde, dank u Niels en andere Belgen voor de mooie dag en dank u NMBS om me tot in Koksijde te brengen, het was mooi geregeld en alles was in orde.

Als het goed is zeggen we het ook !
                          maar vond het persoonlijk toch iets te druk ... 61.000 man is gewoon teveel...
                          gelukkig was organisatie OK maar toch had ik af en toe gevoel .. als hier maar niets verkeerd loopt ...
                          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                            maar vond het persoonlijk toch iets te druk ... 61.000 man is gewoon teveel...
                            gelukkig was organisatie OK maar toch had ik af en toe gevoel .. als hier maar niets verkeerd loopt ...
                            Om nog maar te zwijgen over de alcohol dat daar verbruikt wordt, dat gaat vroeg of laat nog eens uit de hand lopen. Mijn moeder vond zelfs dat ik naar het bier stonk en ik had geen enkele pint aangeraakt. Wrs gewoon over mij heen gekregen tijdens één van mijn bezoeken aan de 3 grote publieke tenten. Ik heb weer toestanden gezien waarvan ik toch serieus mijn bedenkingen had. Praktisch 60 à 70 % van de mensen die ik aansprak was aangeschoten/dronken of ladderzat. Net voor mijn ogen ging een kereltje van 15 jaar met zijn gezicht tegen de vlakte met een hoofdwonde tot gevolg. Zijn vader was erbij maar nam er gewoon geen aanstoot aan. En dat aan een prijs van 2,5 Euro de consumatie, ik denk dat er vandaag veel blij zijn dat ze niet moeten gaan werken maar malcontent omdat hun portefeuille leeg is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                              Om nog maar te zwijgen over de alcohol dat daar verbruikt wordt, dat gaat vroeg of laat nog eens uit de hand lopen. Mijn moeder vond zelfs dat ik naar het bier stonk en ik had geen enkele pint aangeraakt. Wrs gewoon over mij heen gekregen tijdens één van mijn bezoeken aan de 3 grote publieke tenten. Ik heb weer toestanden gezien waarvan ik toch serieus mijn bedenkingen had. Praktisch 60 à 70 % van de mensen die ik aansprak was aangeschoten/dronken of ladderzat. Net voor mijn ogen ging een kereltje van 15 jaar met zijn gezicht tegen de vlakte met een hoofdwonde tot gevolg. Zijn vader was erbij maar nam er gewoon geen aanstoot aan. En dat aan een prijs van 2,5 Euro de consumatie, ik denk dat er vandaag veel blij zijn dat ze niet moeten gaan werken maar malcontent omdat hun portefeuille leeg is.
                              2,5 per pintje ... maar waren ook veel mensen met eigen drank in blikjes of met flessen jenever !
                              Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Working...
                              X