Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indi HD recorder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Indi HD recorder

Zijn hier soms leden die digitaal tv kijken met een Indibox?
    Ik zou graag prime sport en prime film nemen bij Telenet, maar daar weten ze zelf niet of dit kan met een Indibox. De ene zegt van wel, en de andere zegt dat het niet gaat.
    Zijn hier leden die prime sport of prime film geactiveert hebben op een Indibox?

Mvg,
    Opa
    Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
    Member of Han Fan Clan

Re: Indi HD recorder

Heb zelf INDI, maar eigenlijk is INDI helemaal verleden tijd. Het zou me verwonderen dat je daar nog opties op kan nemen. Het is overgenomen door Telenet (om de klanten over te nemen), maar voor de rest worden ze stiefmoederlijk behandeld...
    Ik vrees dat de enige manier zal zijn om over te stappen naar Telenet-TV (of Belgacom, ...).
    Ik kan me natuurlijk vergissen. Het is wel een teken aan wand dat ze het bij Telenet blijkbaar ook niet weten.

In principe zijn de INDI boxen dezelfde als de telenet HD-boxen : ze komen in elk geval van dezelfde leverancier. Maar er zit andere software op.
    Je zou dan verwachten dat je die firmware kan aanpassen naar de telenet versie, maar dat lukt dus niet... (Die zou meer geheugen innemen dan de INDI versie).
    Groeten,

Polleke

Comment

Re: Indi HD recorder

Bedankt Polleke.

Groeten,
      Opa
      Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
      Member of Han Fan Clan

Comment

Working...
      X