Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imac computer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Imac computer

Hallo,
    Wie woont er in de buurt van Pulderbos (Zandhoven),en kan me helpen,als hij een
    Imac heeft,met wat persoonlijke uitleg bij hem thuis.
    Zo graag overstappen,maar twijfel nog.
    Ben nu in het bezit van de allerlaatste Laptop van Medion .
    I5 met 1 Gig schijf en 8mb werkgeheugen
    Werkt zeer vlot,maar heb toch nog mijn twijfels.
    PS : moet voor teruggave laptop aan den Aldi beslissen voor 5 februari
    Mvg
    Leo
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Re: Imac computer

Oorspronkelijk geplaatst door Lanthon Bekijk bericht
    Hallo,
    Wie woont er in de buurt van Pulderbos (Zandhoven),en kan me helpen,als hij een
    Imac heeft,met wat persoonlijke uitleg bij hem thuis.
    Zo graag overstappen,maar twijfel nog.
    Ben nu in het bezit van de allerlaatste Laptop van Medion .
    I5 met 1 Gig schijf en 8mb werkgeheugen
    Werkt zeer vlot,maar heb toch nog mijn twijfels.
    PS : moet voor teruggave laptop aan den Aldi beslissen voor 5 februari
    Mvg
    Leo
    Ik denk als je naar een winkel gaat waar ze enkel Mac's verkopen dat je beter gesteld zult zijn dan bij om het even wie thuis.
    Daar kan je de verschillende soorten bekijken en beoordelen.
    En het personeel is steeds gewillig en deskundig, wat betreft uitleg ( je had toch niets anders in gedachten hé)
    Doen zou ik zeggen, en het zal niet moeilijk kiezen zijn
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Heb ook nog naar zo'n verkoopspraatjes zitten luisteren. Commentaar van de vrouwelijk kant is dan meestal : t'is wel een mooi ding, hé.
      Voor mij dient het om te werken, en dat lukt allang evengoed, met een veel minder groot gat in je portemonnee...

Vreemd dat mensen eerst een andere laptop kopen, en dan beginnen uitzien voor iets anders. Ik koop meestal iets als ik al gezocht heb wat de mogelijkheden zijn.
      Maar ieder zijn werkwijze natuurlijk.
      Groeten,

Polleke

Comment

Begrijp het niet goed : je bent niet 100% zeker van je Medion LAPtop, maar je wilt overstappen naar een Apple DESKtop ?
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Als je een Windows omgeving gewoon bent zal het serieus wennen zijn. Ik heb de beide naast mekaar. Ben echter nog steeds meer vertrouwd met PC en laptop. De handelingen zijn wel ingrijpend anders. Maar als je er echt wil voor gaan en wat tijd in steken moet je het doen. En doe wel niet zoals ik en draai Windows parallel. Maar ik kon niet anders omdat ik voor mijn werk met een Mac nog op enkele tekortkomingen stuit.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ga met uw vragenlijstje naar een Apple reseller (niet naar de Saturn of een andere winkel) op een rustig moment, nog beter ga op afspraak.
            Laat al uw vragen beantwoorden en tonen, en beslis dan of Apple iets voor jou is.

Koop dan ook in de winkel, dat maakt alles een beetje makkelijker als je nadien nog een vraag hebt of een probleem.

De prijzen online zijn toch dezelfde als in de winkel. Alleen een paar brusselse resellers vragen meer in de winkel, en daar moet je dan ook niet zijn.
            In jouw buurt moet je wel ergens een easy-M vinden. Geloof me, die zijn goed en behulpzaam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Ga met uw vragenlijstje naar een Apple reseller (niet naar de Saturn of een andere winkel) op een rustig moment, nog beter ga op afspraak.
              Laat al uw vragen beantwoorden en tonen, en beslis dan of Apple iets voor jou is.

Koop dan ook in de winkel, dat maakt alles een beetje makkelijker als je nadien nog een vraag hebt of een probleem.

De prijzen online zijn toch dezelfde als in de winkel. Alleen een paar brusselse resellers vragen meer in de winkel, en daar moet je dan ook niet zijn.
              In jouw buurt moet je wel ergens een easy-M vinden. Geloof me, die zijn goed en behulpzaam.
              Hallo,
              Ik ben van Pulderbos,dus de Easy M van Turnhout is niet ver.
              Ga daar wel eens naar toe dan.
              Bedankt aan iedereen voor de info
              Leo
              lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

daar zou ik nog zo zeker niet van zijn. De prijs van de MacBook air van mijn zoon, was toch een 80€ goedkoper. Niet via pc bestellen, maar een verkoper bellen.
                En omdat de verkoper de leveringstijd niet kon respecteren, en ik daar over mijn beklag maakte, werd ik naderhand gecontacteerd door iemand uit het Waalse landsgedeelte ( die uiteraard voor Apple werkte) en die stelde een bijkomende korting voor van 30€ of een te goed bon ter waarde van 100€ voor de aankoop van software.
                We hebben natuurlijk voor de honderd euro gekozen.

Nu is het ook zo, dat als je in een winkel alle uitleg gaat vragen om hem daarna ergens anders te kopen, niet echt gentlemanlike is. Maar je kan wel eens praten hé over het eventuele verschil.
                D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Je mag altijd mij contacteren.Woon in Vlimmeren. Mij kennen ze trouwens ook bij Easy-m!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                  X