Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je beltegoed omzetten naar geld...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Je beltegoed omzetten naar geld...

Waar zit hier de het addertje, of werkt dit perfect ?

Het ziet er wel OK uit.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Je beltegoed omzetten naar geld...

ga dit volgen:
    heb nu een beltegoed van 297 Euro.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Op het eerste zicht is er niks mis mee, vandaar mijn argwaan:

Je belt je beltegoed op naar een betaallijn en je krijgt er 51% van teruggestort op je rekening.

Uiteindelijk doe ja dan niemand tekort. Voor zover dat de gasten van die betaallijn zuiver op de graat zijn en blijven natuurlijk.

Comment

heb ook al eens online op fruitautomaten gespeeld met mijn beltegoed.
        leuk om te doen en er 125 Euro mee verdiend.
        wordt gewoon op je bankrekening gestort.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zie niet in waarom het niet zou werken...
          Zij verdienen stevig inkomsten aan de oproepen naar hun 0900-nummer en betalen daarvan een deeltje terug uit. Net genoeg om het aantrekkelijk te maken voor de beller.
          Een slim systeem als je 't mij vraagt: zo word je slapend rijk!
          Probeer het eens voor een minuutje of twee. Veel heb je dan toch niet te verliezen...
          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

't Was mij al een raadsel dat het nog niet uitgevonden was...

Comment

Hey,

Ik ben de eigenaar van betaallijn.be

Als er vragen zijn, stel ze hier gerust! (Je kan ook mailen of contact zoeken via de facebookpagina)

@Nete: Je krijgt 59% terug, niet 51%
              @Palladio: Rijk niet, wel slapend

En inderdaad, als je het niet vertrouwd: Je kan gewoon 1 gesprekje voeren voor 2eur en dan een uitbetaling aanvragen... Meestal gebeurt die de dag zelf nog dus... ;-)

Succes alvast!
              Last edited by Pidgey; 26 januari 2012, 13:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pidgey Bekijk bericht
                Als er vragen zijn, stel ze hier gerust! (Je kan ook mailen of contact zoeken via de facebookpagina)
                Ik vroeg me af als ik de betaallijn bel, laat ik dan de GSM gewoon openliggen gedurende de beltijd of.... ? Of is dat 0900 nummer in te voeren en dan een gewoon gesprek voeren naar een ander nummer ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Ik vroeg me af als ik de betaallijn bel, laat ik dan de GSM gewoon openliggen gedurende de beltijd of.... ? Of is dat 0900 nummer in te voeren en dan een gewoon gesprek voeren naar een ander nummer ?
                  Ja inderdaad. Je laat je telefoon open liggen en vervolgens gaat er 2euro per minuut van uw belwaarde af.
                  Je kan ook op voorhand instellen (op de site) dat het gesprek na bv. 4 minuten wordt gestopt. Dan zal er dus ongeveer 8euro belwaarde opgebeld worden...

Comment

Gewoon een beetje gehijg aan de andere kant van de lijn en het feit dat je moet beschrijven wat je aanhebt, maar dat moet je er maar bijnemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                      Gewoon een beetje gehijg aan de andere kant van de lijn en het feit dat je moet beschrijven wat je aanhebt, maar dat moet je er maar bijnemen
                      Die mogelijkheid bestaat ook, helaas is bij dat soort 0900 nummers de terugbetaling 0%...
                      En in die branche ben ik niet zo thuis

Comment

Het lijkt dus perfect te werken ! Ik heb tweemaal een test gedaan met het syteem 2 euro per oproep, de eerste keer had ik een foutje gemaakt (taalkeuze vergeten intikken) en dat werd binnen de kortste keren rechtgezet.
                        Ik verwacht eerstdaags dus 2,34 euro op mijn rekening. Ik laat dat wel weten.

Even gerekend: ik betaal 15 euro per maand, als ik daar 5 euro van opbel is het een succes. Als ik nu de resterende 10 euro omzet naar geld dan krijg ik daarvoor 5,85 euro, dus kost een MV maand mij voor 20 belminuten, 2 GB data en 2000 SMS slechts 9,15 euro.

Comment

Het lijkt dus perfect te werken ! Ik heb tweemaal een test gedaan met het syteem 2 euro per oproep, de eerste keer had ik een foutje gemaakt (taalkeuze vergeten intikken) en dat werd binnen de kortste keren rechtgezet.
                          Ik verwacht eerstdaags dus 2,34 euro op mijn rekening. Ik laat dat wel weten.

Even gerekend: ik betaal 15 euro per maand, als ik daar 5 euro van opbel is het een succes. Als ik nu de resterende 10 euro omzet naar geld dan krijg ik daarvoor 5,85 euro, dus kost een MV maand mij voor 20 belminuten, 2 GB data en 2000 SMS slechts 9,15 euro.
                          Domme vraag. Gaat de MV daarmee niet omlaag? Niet dat jij je als individu daar iets van moet aantrekken. Ik vermoed alleen dat ze dan op lange termijn iets aan hun tarieven gaan doen als dat succes heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            Domme vraag. Gaat de MV daarmee niet omlaag? Niet dat jij je als individu daar iets van moet aantrekken. Ik vermoed alleen dat ze dan op lange termijn iets aan hun tarieven gaan doen als dat succes heeft.
                            Het is logisch dat de providers daar niet voor staan te springen natuurlijk...
                            Maar als het zo'n groot succes zou worden, gaan de providers eerst en vooral die 090x nummers blokkeren en niet hun tarieven opslaan ;-)
                            Ze maken nog steeds massa's winst hoor
                            In Nederland is het nog een stuk populairder dan in Belgie
                            Momenteel zijn er een kleine 50 leden (site is 3 weken online)... 'Verdeeld over 3 providers' valt dat nog wel mee denk...
                            Last edited by Pidgey; 27 januari 2012, 09:04.

Comment

Hier ben ik niet geheel mee.
                              Ik dacht dat de telecombedrijven bij een betaalnummer à la 0900 ook nog een mooi centje verdienen.
                              Maar het is dus waarschijnlijk zo dat in dit geval MV 2 euro min hun procentje moet doorstorten aan de 0900 lijn eigenaar/uitbater ? In feite zie ik dus mijn eigen euro's terugkeren ?

Comment

Working...
                              X