Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen Belgacom TV

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Problemen Belgacom TV

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Qua beeldkwaliteit heb ik de indruk dat Telenet wel ietsje beter is dan BGC.

Enerverend bij Telenet vind ik de oertrage reactietijd van de interactiviteit (nochtans is digicorder met kabel verbonden).
    wij hebben thuis letterlijk kunnen vergelijken, vriendin had Telenet Digitaal ikke bgc toen we gingen samenwonen... als je beide toestellen (op een andere tv) tegelijkertijd op dezelfde zender aanzette merkte je een verschil van 2 seconden. Op BGC kwam het beeld sneller.
    Qua kwaliteit waren ze echter evenwaardig... Was ook simpel te checken doordat beide toestellen hetzelfde merk/model waren en beiden via HDMI aangesloten op hun decoders.

De vriendin vond het vooral handig dat je met BGC TV zelf kan bepalen wat je wel en niet in je tv-gids ziet van zenders.
    Dus schakelden wij volledig over naar BGC
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Re: Problemen Belgacom TV

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Enerverend bij Telenet vind ik de oertrage reactietijd van de interactiviteit (nochtans is digicorder met kabel verbonden).
      Niet meer met de nieuwe generatie digicorders, (met de drie tuners) deze zijn kliksnel, je ziet amper nog de blokjes verschijnen.

Comment

Working...
      X