Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watermerk fotos... pfff geraak er maar niet aan uit....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Watermerk fotos... pfff geraak er maar niet aan uit....

Ik had vroeger een mooi watermerkje met zwarte achtergrond, pastte dus op elke foto en kon je mooi in batch laten lopen, steeds in dezelfde hoek voor het gemak en leesbaar.
    Ik wou eens zo'n mooi lettertype handtekening kiezen met witte of zilvergrijze letters zoals velen, maar probleem is dat je deze dan manueel foto per foto moet plaatsen, met een zwarte rechthoek als achtergrond is dit niet zo mooi.

Aan de mensen die een watermerk met handtekening hebben, plaatsen jullie deze dan foto per foto manueel met een brush ofzo, want als je ze automatisch laat zetten op een blauwe of witte lucht, of iets die te druk is, trekt dit totaal op niets en zie je je handtekening niet meer

Toch iets onmogelijks denk ik, een letterhandtekening leesbaar batchen op de juiste plaats... ik gebruik Bordermaker ter info, wat een goede snelle tool is.

Re: Watermerk fotos... pfff geraak er maar niet aan uit....

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Aan de mensen die een watermerk met handtekening hebben, plaatsen jullie deze dan foto per foto manueel met een brush ofzo, want als je ze automatisch laat zetten op een blauwe of witte lucht, of iets die te druk is, trekt dit totaal op niets en zie je je handtekening niet meer
    handtekening is nog verre van ideaal (is nog te opvallend) maar ik doe dit met de standaard functie van Lightroom bij het exporteren naar Jpeg
    Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
    hier vind je mijn foto's en hier ook

Comment

Working...
    X