Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

    Maar als dit al een maatschappelijke discussie is, dan is elk onderwerp in chit chat toch een maatschappelijke discussie?

    Bij onderwerpen als de corruptie, onze koning en dotaties, jagen kon ik de moderatoren volledig volgen?

    btw: ik bedoel dit zeker niet slecht/aanvallend ofzo :s
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #17
      Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      [Mod-LesC]Zo kan zelfs 'n keertje naar de cinema gaan ontaarden in een maatschappelijke discussie. Ik houd deze topic nog even open, maar tevens nauwkeurig in de gaten!
      (blij dat ik nog eens een zeugma kon gebruiken)[/Mod]

      ik vind dit eerder azijnpisserij dan maatschappelijk discussieren.

      wie geen andere mensen kan verdragen, blijft beter thuis.

      btw: altijd leuk, zo'n zeugma
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #18
        Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        ik noem geen generatie "erg" hoor,
        het was toevallig iemand van +/- 16

        de volwassene naast mij die 10 bifi-worsten naar binnenspeelde en de gezellige boer erbij liet,
        vond ik minstens even erg
        dan is die geen generatiegenoot (ik ben 18 )
        Last edited by Jeroen Demaeght; 23 januari 2012, 14:34.
        Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
        hier vind je mijn foto's en hier ook

        Comment


        • #19
          Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          ik vind dit eerder azijnpisserij dan maatschappelijk discussieren.

          wie geen andere mensen kan verdragen, blijft beter thuis.
          tja, als je tegenwoordig een opmerking hebt over het (wan)gedrag van anderen, ben je direct een azijnpisser.
          het is een modieus stopwoordje geworden.

          Comment


          • #20
            Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

            9/11 of zoiets met Nicolas Cage is de laatste die ik gezien heb in Kinepolis hier.
            Bij voorgaande bezoeken had ik nogal de neiging om de zaal te verlaten.
            Zo flauw en onnozel waren die films.
            Vroeger zei men dat in de zaal het veel mooier is, levendiger door de muziek ed.
            Met de platte tv's van nu mis ik de filmzaal geen seconde.
            Trouwens de meeste films komen ook na een tijdje op tv
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              9/11 of zoiets met Nicolas Cage is de laatste die ik gezien heb in Kinepolis hier.
              Bij voorgaande bezoeken had ik nogal de neiging om de zaal te verlaten.
              Zo flauw en onnozel waren die films.
              Vroeger zei men dat in de zaal het veel mooier is, levendiger door de muziek ed.
              Met de platte tv's van nu mis ik de filmzaal geen seconde.
              Trouwens de meeste films komen ook na een tijdje op tv

              Na het zien van een trailer van "Intouchables" op TV, ik dacht bij het nieuws, meende ik dat dit wel eens de moeite waard zou zijn. En zo was het. Deze film verdient om gezien te worden.
              Doet mij ook wel een beetje denken aan mijn jeugd. Wij hadden toen nog enige band met franstalige muziek en films.

              Van Helsing is de laatste film die ik gezien heb in de cinema. Deze was laatst op TV. Daar nog eens opnieuw proberen te kijken. Nou moeder, geef mij dan maar de cinema versie. En zo een overdure Magnum gold smaakt daar ook beter.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #22
                Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                Het gevoel "erbij te zijn" is in de cinemazaal toch anders dan thuis op de sofa. Ik herinner mij b.v. Rundskop en The King's Speech als zowat de laatste films die we in de zaal gingen bekijken. Black Swan hadden we ook graag gezien, maar was alweer uit de actualiteit vóór we er erg in hadden.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                Comment


                • #23
                  Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                  Mijn laatste bioscoopbezoek is van 1988. Die Hard liep pas in de US en vermits we er toch waren gingen we na een dagje toerisme op Hollywood Blvd naar de film. Film en fotocamera afgeven in de "manager's office" en dan naar binnen. Het was een zaal vol meelevende Amerikanen, roepen "behind you...", "shoot him...", .. heel de film lang. Bij de eerste letter van de aftiteling stonden ze allemaal al recht.. popje gezien, deurtje dicht.

                  Als dat de normale manier van film kijken is hoeft het voor mij ook niet, dan zit ik liever rustig in de zetel thuis.

                  Waar is de tijd dat wanneer de film begon en er werd nog (iets te luid) gepraat de hele zaal "sssccchhhhhttt" riep...
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #24
                    Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Mijn laatste bioscoopbezoek is van 1988. Die Hard liep pas in de US en vermits we er toch waren gingen we na een dagje toerisme op Hollywood Blvd naar de film. Film en fotocamera afgeven in de "manager's office" en dan naar binnen. Het was een zaal vol meelevende Amerikanen, roepen "behind you...", "shoot him...", .. heel de film lang. Bij de eerste letter van de aftiteling stonden ze allemaal al recht.. popje gezien, deurtje dicht.

                    Als dat de normale manier van film kijken is hoeft het voor mij ook niet, dan zit ik liever rustig in de zetel thuis.

                    Waar is de tijd dat wanneer de film begon en er werd nog (iets te luid) gepraat de hele zaal "sssccchhhhhttt" riep...
                    Op de "kommersjéle" teevee is dat van hetzelfde hoor, dat van die aftiteling hé .
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #25
                      Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      Maar als dit al een maatschappelijke discussie is, dan is elk onderwerp in chit chat toch een maatschappelijke discussie?

                      Bij onderwerpen als de corruptie, onze koning en dotaties, jagen kon ik de moderatoren volledig volgen?

                      btw: ik bedoel dit zeker niet slecht/aanvallend ofzo :s
                      JAGEN...................... ??????
                      D90 - D70 - F80 + glas

                      Comment


                      • #26
                        Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                        Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                        JAGEN...................... ??????
                        Ssshhht!!!
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #27
                          Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                          Oorspronkelijk geplaatst door jos vanhengel Bekijk bericht
                          ssshhht!!!

                          pang....
                          D90 - D70 - F80 + glas

                          Comment


                          • #28
                            Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                            tja, als je tegenwoordig een opmerking hebt over het (wan)gedrag van anderen, ben je direct een azijnpisser.
                            het is een modieus stopwoordje geworden.
                            Waar is de tijd dat je in de bib niet mocht praten ? 'Respect' is blijkbaar een vies woord geworden.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              naar de cinema geweest. En ik heb het me niet beklaagd. Samen met mijn eega naar de film "Intouchables". Wat een pracht van een film. Die hem nog niet gezien heeft, zeker gaan kijken.
                              Jah!Ben hem ook gaan kijken,vanavond in de Metropolis.Schitterende film!
                              Moet het wel eens zijn met Johan de Man dat het geluid soms te hard staat .




                              Walter
                              D850

                              Comment


                              • #30
                                Re: Vandaag heb ik het nog eens gedaan..

                                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                                Mijn laatste bioscoopbezoek is van 1988. Die Hard liep pas in de US en vermits we er toch waren gingen we na een dagje toerisme op Hollywood Blvd naar de film. Film en fotocamera afgeven in de "manager's office" en dan naar binnen. Het was een zaal vol meelevende Amerikanen, roepen "behind you...", "shoot him...", .. heel de film lang. Bij de eerste letter van de aftiteling stonden ze allemaal al recht.. popje gezien, deurtje dicht.

                                Als dat de normale manier van film kijken is hoeft het voor mij ook niet, dan zit ik liever rustig in de zetel thuis.

                                Waar is de tijd dat wanneer de film begon en er werd nog (iets te luid) gepraat de hele zaal "sssccchhhhhttt" riep...
                                dat is in zowat de hele wereld de normale manier van naar de cinema gaan. Alleen wij vinden dat we daar allemaal samen op ons eentje moeten gaan zitten.
                                The Knight That Says Ni...kon

                                Comment

                                Working...
                                X