Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panorama foto maken in Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • panorama foto maken in Brussel

    Ik wou graag eens een stedelijk panorama van Brussel.
    Weet er iemand een goed plek in Brussel?
    Ik had in gedachte aan het justitiepaleis maar zie op streetview van die grote hekken staan.
    Nu vraag ik me wel of die er nog staan omdat goolge daar ongeveer drie jaar gelden is gepasseerd.
    Iemand een ander alternatief in Brussel?
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

  • #2
    Re: panorama foto maken in Brussel

    Aan het justitiepaleis kan je gewoon panoramafoto's gaan maken hoor, meer als ruimte zat. (weet trouwens niks van hekken, nu foto's op street view zijn ook 2-3jaar oud) of eens ter hoogte van het warandepark eens een paar straten inlopen kun je volgens mij ook leuke foto's maken. In de koningsstaat zijn volgens mij ook nog locaties te vinden om panorama's te maken. En de botanique kan je ook altijd een panorama van maken. Dan in Vorst, aan de halte Jupiter (met de tram 10min uit Midi), het Dudenpark, Park van St. Gilles, ... Zeker eens gaan kijken, voor de rest laat me even nadenken of rondvragen aan men medestudenten en ik laat je iets weten.

    Comment


    • #3
      Re: panorama foto maken in Brussel

      Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
      Aan het justitiepaleis kan je gewoon panoramafoto's gaan maken hoor, meer als ruimte zat. (weet trouwens niks van hekken, nu foto's op street view zijn ook 2-3jaar oud) of eens ter hoogte van het warandepark eens een paar straten inlopen kun je volgens mij ook leuke foto's maken. In de koningsstaat zijn volgens mij ook nog locaties te vinden om panorama's te maken. En de botanique kan je ook altijd een panorama van maken. Dan in Vorst, aan de halte Jupiter (met de tram 10min uit Midi), het Dudenpark, Park van St. Gilles, ... Zeker eens gaan kijken, voor de rest laat me even nadenken of rondvragen aan men medestudenten en ik laat je iets weten.

      Bedankt voor de reactie RDLPhotography, ik ben er geweest en het resultaat kan je bekijken in het forum onderdeel "natuur en landschappen".

      http://forum.belgiumdigital.com/f86/...ml#post3415252

      En nu op zoek naar een volgende panorama "industrie".
      Iemand suggestie's?
      Ik dacht aan Tessenderlo.
      Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
      www.dewolfmarc.be

      Comment


      • #4
        Re: panorama foto maken in Brussel

        Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
        Bedankt voor de reactie RDLPhotography, ik ben er geweest en het resultaat kan je bekijken in het forum onderdeel "natuur en landschappen".

        http://forum.belgiumdigital.com/f86/...ml#post3415252

        Comment

        Working...
        X