Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echte liefde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Echte liefde

Hey juppekes

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Bootjes

Re: Echte liefde

ontroerend heh.
    mijn katje is ook zo, als ik de griep heb of ziek ben dan komt ze op mij liggen en likjes geven en extra veel knuffelen.

Comment

Niets zal helpen tegen de hulpeloosheid. Ontroerend.

Comment

kweet niet of ik dit ontroerend kan noemen.
        ik vind dit vooral heel pijnlijk om te bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          kweet niet of ik dit ontroerend kan noemen.
          ik vind dit vooral heel pijnlijk om te bekijken.

Ontroering is een gevoel dat vaak uit pijn geboren wordt. Zo ken ik momenteel een oude
          vrouw met Alzheimer. Dat is heel erg pijnlijk. En van daar uit o zo ontroerend.

Comment

Hey juppekes

Echt raar dat hier niet meer reacties op komen

Je kan er natuurlijk geen maatschappelijk discussie over maken, of een welles nietes spelletje

En toegeven dat het als dierenvriend een beetje emotie losmaakt is natuurlijk niet stoer genoeg.
            Bootjes

Comment

Wat wil je, wat kan je hier meer van zeggen, dan dat de beelden laten zien ?
              Dat is inderdaad de onvoorwaardelijke liefde van de hond voor het baasje...iedere dierenvriend weet dat.
              Last edited by dubbel; 22 januari 2012, 12:12.

Comment

Ik heb het filmpje net bekeken en kreeg er tranen van in de ogen.
                Dieren hebben soms een groter hart dan een mens! Dit doet me denken aan een film die ik trouwens aan iedereen aanraadt, nl: HATCHI! Google eens en huur of koop hem.

Hier nog een gelijkaardig filmpje...
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                X