Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagske ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vraagske ...

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    da mooi en daar heb je 4 maanden over gedaan..?
    grt,bouk.
    Yep, stond er vandaag op

kwoot :
    "Zoals vaker bij Ashampoo, zit er geen “wrapper” om het installatieprogramma. je hebt dus een GFED: giveaway for everyday.

In gewoon Hollands: je kan ook overmorgen (en later) het programma installeren.

Je moet wel vandaag een sleutel aanvragen:"
    eind kwoot
    Last edited by toerist; 27 juni 2012, 17:12.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

RFED = reinstall for everyday
      GFED = giveaway for everyday

We gebruiken op nl.giveawayoftehday.com en blog.weggevertje.com de eerste term als het programma ook na de weggeefdag te installeren is. Doordat de installatie wat is aangepast. Als het programma zonder enige aanpassing steeds opnieuw kan worden geïnstalleerd, gebruiken we de omschrijving GFED. Dat is bijvoorbeeld het geval bij programma's die Ashampoo weggeeft.
      Sinds juli 2012 zijn de meeste programma's, die dagelijks op nl.giveawayoftheday.com worden weggegeven, ingepakt met een (nog) niet te kraken wrapper. Daarom maak ik dagelijks een portable. Daarvoor gebruik ik het gratis programma Cameyo. Dat doe ik omdat die wrapper gebaseerd is op Themida, dat gebruik maakt van kwalijke software, zoals criminele hackers die gebruiken. Themida eist dat u uw beveiligingssoftware uitzet. Dat acht ik onverantwoord. Zelf loop ik geen risico, omdat ik gebruik maak van een virtuele PC. Na het herstarten is die gegarandeerd weer schoon. Zo kan iedereen de weggevertjes testen zonder dat hij kans loopt zijn PC te besmetten.
      Dagelijks schrijf ik in mijn blog (blog.weggevertje.com) iets over het die dag aangeboden programma. De Cameyo portable zet ik versleuteld weg in de cloud.
      Als men vanuit een echt mailadres (mag een 33mail-adres zijn om anoniem te blijven) naar wuala apenstaart gergn punt 33mail punt com mailt, kunt u de link naar de uitwisselmap krijgen, alsmede de gebruikte sleutel. Verder heb ik een Yammer (weggevertje.com), waarvoor men zich op hezelfde adres kan aanmelden. Sinds ik blog.weggevertje.com schrijf, doe ik niet veel meer aan www.weggevertje.com.
      Last edited by gergn; 1 januari 2013, 20:35.

Comment

Ik kan het erg waarderen dat u hierover een verduidelijking geeft.

Comment

Ook bedankt voor de verduidelijking
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Working...
          X