Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Niemendalletje dat wreed blijft plakken, ik wordt daar blij van.
Er loopt toch schoon gerief rond n' est-ce-pas
Mooie taal ook
Allemaal Klara adepten?
Het is toch van de Lambada geleden dat er nog zo'n monsterhit uitgebracht is...
Blijkbaar zijn het allemaal ernstige mensen bij BD
Allemaal Klara adepten?
Het is toch van de Lambada geleden dat er nog zo'n monsterhit uitgebracht is...
Blijkbaar zijn het allemaal ernstige mensen bij BD
Euhm, als ik op de link klik,
krijg ik een mobile venster van youtube?
iets waar ik 4 filmpjes krijg (aanbevolen, abbonement,...)
ik zou dus niet weten op welk liedje je het momenteel hebt?
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Prachtig ! Toch fantastisch onze jeugd zo zien genieten. Fanatisme ten top zou ik zeggen, maar het loont de moeite en het is mooi en ze zijn allemaal dolgelukkig, publiek en uitvoerder. En die smile(s)... en die charmes...
mooi om te zien, en toen kwam bij mij de gedachte op "het geluk is toch niet voor iedereen weggelegd" ik bedoel maar: ik wou dat ik in de plaats van de jongen (zanger) was. Elke dag een ander
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
en als jullie nog goede oren hebben en boxen met een diepe bas mag dit er ook bij
Het is toch eigenaardig hoe er, af en toe, zo'n liedje de wereld verovert. Het is toch ook maar gemaakt met zeven noten, zoals alle andere. En toch springt het er wereldwijd uit.
Het is van de Lambada geleden dat een liedje, een niemendalletje eigenlijk, zo'n succes gekend heeft.
Feit is dat beide liedjes sensueel getint zijn. Of het daar aan ligt? ik denk eerder dat het de melodie is die blijft plakken alhoewel dat eerste ook wel zal helpen
Zoals Pol al zei is het mooi om te zien hoe de jeugd zorgeloos blij is en dat ook uitstraalt. Ze stralen echt van plezier. Daarom begrijp ik die ene persoon niet die het filmpje zelfs niet kan aanzien....wat is er in godsnaam mooier dan jonge mensen die gelukkig zijn. Als je dat niet kan aanzien, wat dan wel?
Die Teló is in ieder geval zo binnen als een huis... Met een liedje
Maar het is hem zeker gegund!
Comment