Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eens MBAM proberen (bij voorkeur in veilige modus).
En uiteraard zorgen dat je de laatste updates (definities) gedownload hebt (maar dat gebeurt gewoonlijk automatisch).
Je mag gerust de "free" versie gebruiken (er is ook een pro versie, maar om rommel te verwijderen voldoet de free meer dan voldoende).
Eens MBAM proberen (bij voorkeur in veilige modus).
En uiteraard zorgen dat je de laatste updates (definities) gedownload hebt (maar dat gebeurt gewoonlijk automatisch).
Je mag gerust de "free" versie gebruiken (er is ook een pro versie, maar om rommel te verwijderen voldoet de free meer dan voldoende).
Polleke.... had ik.... lukte niet
Hij vond alles > alles wordt dan verwijderd door te herstarten > MAAR > het beest was nog aanwezig.
>> C:\Programdata\CG2UUNJ8H9ZBPI.EXE >> de boosdoener
================================================== ========================================
Systeemherstel > mislukte > onvoldoende ruimte ??
================================================== ========================================
Heb dan mijn backup terug geplaatst via Acronis.
Stond op een externe schijf > mislukte...
Had dezelfde backup op de D-schijf en die lukte.
TIP : Bezoek eens multidesk.be en volg het stappenplan.
Welk stappenplan nabi?
Ik kon gisteren niets meer he.
De desktop was zwart... alle iconen waren weg.
Alles stond nog op de schijf, dat wel.
Het configuratiescherm kon ik nog raadplegen.
Eigenlijk vind ik het vreemd dat het niet lukt met die Mbam, want volgens hun site zou het wel moeten lukken. Misschien dat het al een nieuwere versie was van die malware (want in die dingen zit behoorlijk wat evolutie).
Eigenlijk vind ik het vreemd dat het niet lukt met die Mbam, want volgens hun site zou het wel moeten lukken. Misschien dat het al een nieuwere versie was van die malware (want in die dingen zit behoorlijk wat evolutie).
Goed mogelijk polleke.
Ben even via google aan 't lezen waarover die gaat ed.
Probleem was dat ik niks meer kon bereiken op mijn pc.
Tal van oplossingen zeggen: doe dit, doe dat MAAR ik kan nergens geraken he.
En Mbam staat dus op mijn pc. Die kon dat geval ook niet tegenhouden op de 1ste plaats he.
Ik kon gisteren niets meer he.
De desktop was zwart... alle iconen waren weg.
Alles stond nog op de schijf, dat wel.
Het configuratiescherm kon ik nog raadplegen.
Comment