Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Straf dat met zoiets reklame mag gemaakt worden.

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    Toen ik mijn dienstplicht deed, was het wel even anders....
    Wat zijn de criteria om aanvaard te worden in het BL... De lengte van de tong....
    Hoeveel meters pinten er kan gedronken worden op een avond

Jij bent soldaat en getraind om mensen te doden. Zo simpel is het.
    En dat impliceert dan weer dat jij niet in een positie staat om kritiek te uiten.
    Ik ben als jager opgeleid. Ik schiet alleen maar dieren, als je dan ziet wat kritiek er hierover gepost wordt, mag ik er niet aan denken wat men over jouw opleiding denkt....
    Hoor u zelf praten "Dienstplicht" mensen die in het leger moesten komen, zonder intresse. Ten tijde van de dienstplicht werd er een loopgravenoorlog uitgevoerd.
    Terwijl nu onze opdrachetn humanitair gericht zijn, wat wil zeggen dat we midden in het konflikt zitten tussen twee vechtende partijen in, waar we zeker geen baat bij hebben dat we mensen afmaken, met onze blote handen, en messen. Mensen die we eerst hebben laten opjagen door mensen met stokken (Trackers)waarna wij enkel moesten wachten totdat ze uit het bos komen om ze neer te knallen

Het grote verschil tussen een jager en een militair is dat een jager schiet om te doden.
    En voor alle duidelijkheid ik ben niet tegen jagen (als het op een goede manier wordt beoefend) ik ben visser.

Wat het pinten drinken betreft, er is niks nieuws onder de zon. Het leger is een afspiegeling van de maatschappij, wat wil zeggen dat je er van elks wat kunt terug vinden en als ik zeg van elks dan wil ik ook zeggen van elks.

Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Bent u dan ofFicier misschien?
      Soms als hobby
      Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Hier kan ik u niet bijtreden Leonidas.
        Volgens de netiquette is het Not Done om anderen op de vingers te tikken voor hun taalfouten.

Roppy BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Nou, ik ben erg onder de indruk, wat ze je in het Belgische leger allemaal bijbrengen. Een duidelijke versterking van de NAVO, . Ik ik voel me een stuk geruster, nu. Maar, eh, geven ze ook lessen Nederlands?
          Het officiersniveau is blijkbaar nog niet bereikt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            Hij zal niet 'doden' voor zijn plezier... jij daarentegen... maar dat is een andere discussie.
            Voor de 1000.000.000.000.ste maal, ik dood voor consumptie. Moest ik voor het plezier doden schoot ik alles wat er voor mijn loop kwam, en dat doe ik niet.
            D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Het officiersniveau is blijkbaar nog niet bereikt...
              Heb ook geen ambitie's in die richting. Nog enkele jaren in Nederland en dan op
              Robby BB

Comment

Voor de 1000.000.000.000.ste maal, ik dood voor consumptie. Moest ik voor het plezier doden schoot ik alles wat er voor mijn loop kwam, en dat doe ik niet.
                Alsof dat al de jagers die jagen voor plezier alles kapot schieten wat voor hun loop komt.
                Alle wild kan perfekt in gevangenschap gekweekt worden. Wordt al gedaan om dan los te laten in de bossen. Als je de jacht bedrijft doe je dat om dat je er plezier aan beleefd en lees nu niet omdat je er plezier aan beleefd aan het doden., want jagen is niet alleen schieten. Daar komt heel wat meer bij kijken.
                Maar kom alstublieft niet af met de zever dat je alleen maar jaagt voor de consumptie, tenzij je een stroper bent
                Robby BB

Comment

Heb ook geen ambitie's in die richting.
                  Ja, ik had al zo'n vermoeden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Ja, ik had al zo'n vermoeden.
                    Hij die zonder fouten is, werpe de eerste steen (Aangepast aan deze tijd. "vuurt de eerste kogel")
                    Robby BB (wel ambitieus maar dan voor andere zaken)

Comment

Maar kom alstublieft niet af met de zever dat je alleen maar jaagt voor de consumptie, tenzij je een stroper bent
                      Robby BB
                      ik eet alles op of het wordt opgegeten door familie of vrienden. Is dat voor consumptie of wat.
                      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

ik eet alles op of het wordt opgegeten door familie of vrienden. Is dat voor consumptie of wat.
                        Dat doet toch iedere jager
                        Robby BB

Comment

Dat doet toch iedere jager
                          Robby BB
                          Right, en als 't opgegeten wordt, wordt het dan geconsumeerd?
                          En als het geconsumeerd wordt is het dan voor consumptie?
                          Simpel toch
                          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Right, en als 't opgegeten wordt, wordt het dan geconsumeerd?
                            En als het geconsumeerd wordt is het dan voor consumptie?
                            Simpel toch
                            Blijft de vraag of je voor plezier jaagt of alleen maar om het bord gevuld te houden.

Ik ben militair, om het bord gevuld te houden en doe dat met plezier. Gelukkig ben ik niet verplicht om te doden, om consumtieprodukten op mijn bord te krijgen en gelukkig moet ik ook niet het matriaal , waar het in dit topic over gaat, te kopen om bij u die consumptiegoederen komen buiten te halen.
                            Robby BB

Comment

Blijft de vraag of je voor plezier jaagt of alleen maar om het bord gevuld te houden.

. Gelukkig ben ik niet verplicht om te doden, om consumtieprodukten op mijn bord te krijgen en gelukkig moet ik ook niet het matriaal , waar het in dit topic over gaat, te kopen om bij u die consumptiegoederen komen buiten te halen.
                              Robby BB
                              Juist, jij láát anderen in uw plaats doden.
                              Daar is niets mis mee, maar blijf dan ook van de kap van diegenen die hun dieren zelf doden.
                              D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Juist, jij láát anderen in uw plaats doden.
                                Daar is niets mis mee, maar blijf dan ook van de kap van diegenen die hun dieren zelf doden.
                                Als dit het gedacht is, dat jij van een Belgisch militair hebt dan laat ik u rustig verder dromen.
                                En als je dan eens wakker wordt laat mij dan is weten waar ik op uw kap heb gezeten omdat je dieren dood.
                                Ter informatie in onze opleiding zit er ook een gedeelte overleven op terein waar we worden aangeleerd om op dieren te jagen en te doden voor de consumptie.
                                Mischien kunnen we onze discutie verder zetten met een PM zodanig dat we de mensen hier niet meer lastig vallen met onze off topic discutie.
                                Robby BB

Comment

Working...
                                X