Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MAGIC MOUSE wireless

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MAGIC MOUSE wireless

    gisteren één gekocht, andere mighty mouse ingeleverd.
    kan deze niet mat Imac connecteren, moest gewoon mouse aanzetten en zou klaar moeten zijn volgens de verkoper, maar blijkbaar is dit het geval.
    Misschien ik nog iets instellen in computer maar zonder mouse is dat uiteraard onmogelijk of kan ik via andere weg dit toch oplossen.
    Hoe los ik op ??
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: MAGIC MOUSE wireless

    bleutooth inschakelen ?

    en heb je geen gewone usb-muis die je even kunt aansluiten op je Imac ?
    Last edited by Frakske; 14 januari 2012, 12:51. Reden: stukske vergeten
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: MAGIC MOUSE wireless

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      bleutooth inschakelen ?

      en heb je geen gewone usb-muis die je even kunt aansluiten op je Imac ?
      dat dacht ik wel, neen géén usb muis in huis
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: MAGIC MOUSE wireless

        wie zoekt die vindt

        via toetsen combinatie toch in het programma geraakt en kunnen connecteren
        groetjes Ingrid

        Comment


        • #5
          Re: MAGIC MOUSE wireless

          voorzie u maar van reserve-batterijen
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: MAGIC MOUSE wireless

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            voorzie u maar van reserve-batterijen
            Voor alles is er een oplossing gebruik dit


            deze werkt reeds bij mij 2 jaren zonder probleem, wel niet vergeten van het erop te plaatsen en op een USB poort dat aangesloten blijft
            Vriendelijke groet
            Duroc

            Comment


            • #7
              Re: MAGIC MOUSE wireless

              Oorspronkelijk geplaatst door Duroc Bekijk bericht
              Voor alles is er een oplossing gebruik dit


              deze werkt reeds bij mij 2 jaren zonder probleem, wel niet vergeten van het erop te plaatsen en op een USB poort dat aangesloten blijft
              Lijkt me interessant! Heb je dat online gekocht, of zijn er Belgische verdelers?

              Intussen gevonden dat er in en om Turnhout een aantal computerzaken zijn die de produkten van "Five4U" verdelen. Zal 'ns polsen bij mijn Mac-winkel.
              Last edited by LesC; 16 januari 2012, 10:52.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: MAGIC MOUSE wireless

                Oorspronkelijk geplaatst door Duroc Bekijk bericht
                Voor alles is er een oplossing gebruik dit


                deze werkt reeds bij mij 2 jaren zonder probleem, wel niet vergeten van het erop te plaatsen en op een USB poort dat aangesloten blijft
                Hey das tof
                hier moet je dan wel constant je computer aanlaten of zie ik het fout ?
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #9
                  Re: MAGIC MOUSE wireless

                  Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                  Hey das tof
                  hier moet je dan wel constant je computer aanlaten of zie ik het fout ?
                  Heb er intussen eentje laten opzijleggen door mijn Mac-boer.
                  Je hoeft je computer niet te laten aanstaan. Je laadt op wanneer je dat wenselijk acht. Op dat moment heeft de lader natuurlijk wel stroom nodig die via een USB poort verkregen wordt en moet de Mac natuurlijk aanstaan. Bij mij is dat traditioneel 's avonds: niet meer Mac-ken maar de Mac laten opstaan tot ik ga slapen (na het checken van de mail en het forum).
                  En als je MagicPrefs geïnstalleerd hebt, dan weet je wanneer je aan herladen moet denken.

                  Ik heb totnogtoe zowel met batterijen als met herlaadbare accu's gewerkt. Ik heb de indruk dat deze laatste niet zo lang meegaan, en bovendien moet je d'er hebben. Ik "leende" er een koppel van de voorraad die ik voor mijn externe flash heb, maar ga er nu speciaal voor de MagicMouse kopen, dwz die ik niet voor mijn flash ga gebruiken.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: MAGIC MOUSE wireless

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Heb er intussen eentje laten opzijleggen door mijn Mac-boer.
                    Je hoeft je computer niet te laten aanstaan. Je laadt op wanneer je dat wenselijk acht. Op dat moment heeft de lader natuurlijk wel stroom nodig die via een USB poort verkregen wordt en moet de Mac natuurlijk aanstaan. Bij mij is dat traditioneel 's avonds: niet meer Mac-ken maar de Mac laten opstaan tot ik ga slapen (na het checken van de mail en het forum).
                    En als je MagicPrefs geïnstalleerd hebt, dan weet je wanneer je aan herladen moet denken.

                    Ik heb totnogtoe zowel met batterijen als met herlaadbare accu's gewerkt. Ik heb de indruk dat deze laatste niet zo lang meegaan, en bovendien moet je d'er hebben. Ik "leende" er een koppel van de voorraad die ik voor mijn externe flash heb, maar ga er nu speciaal voor de MagicMouse kopen, dwz die ik niet voor mijn flash ga gebruiken.
                    dan is het overwegen waard, ik laat ook meestal 's avonds nog ff de mac open voor achteraf de mail te lezen.
                    Ik had deze gezien in de Fnac is ook niet slecht denk ik, precies dezelfde batterijen als in de magic charger
                    groetjes Ingrid

                    Comment


                    • #11
                      Re: MAGIC MOUSE wireless

                      Tja, da's een batterijlader, niet? En ik heb de Maha MH-C9000. Het voordeel van de Magic Charger (waarin, voor zover ik weet geen batterijen zitten) is dat je gewoon je Magic Mouse erbovenop legt. Laden gebeurt door inductie.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: MAGIC MOUSE wireless

                        Is te kopen in elke Apple zaak
                        Vriendelijke groet
                        Duroc

                        Comment


                        • #13
                          Re: MAGIC MOUSE wireless

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Tja, da's een batterijlader, niet? En ik heb de Maha MH-C9000. Het voordeel van de Magic Charger (waarin, voor zover ik weet geen batterijen zitten) is dat je gewoon je Magic Mouse erbovenop legt. Laden gebeurt door inductie.
                          De batterijen worden vervangen door een aangepaste onderdeel met daarin twee speciale herlaadbaar batterijen.
                          Het werk perfect, en via Systeemvoorkeur kan je merken dat ze constant boven de 60% geladen is.
                          Momenteel bijna twee jaren in gebruik en geen probleem.
                          Vriendelijke groet
                          Duroc

                          Comment


                          • #14
                            Re: MAGIC MOUSE wireless

                            nu nog ff overleggen wat het wordt

                            allen bedankt vr de reacties en hulp
                            groetjes Ingrid

                            Comment


                            • #15
                              Re: MAGIC MOUSE wireless

                              had om via bluetooth in windows terug een usb muis aangeschaft, omdat die wireless niet werkte op dat gedeelte.

                              Nu dat ik terug op Imac wilde werken met de wireless magic mouse vindt de computer deze niet meer, de bluetooth is ingeschakeld en detecteerbaar,
                              Heb de andere usb muis wel uitgetrokken.

                              Hoe kan ik dit oplossen
                              Last edited by IngridVD; 20 januari 2012, 10:58.
                              groetjes Ingrid

                              Comment

                              Working...
                              X