De frituurpan ![Smile](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/smile.gif)
Van Philips.
Tijdens het gebruik werd het handvat aan de binnenzijde veel te heet.
Mijn handpalm sloeg wat rood uit...
Ik had me daar niet aan verwacht.
Dus... ik heb dit gemeld bij VDB via mail en via een mail aan de Philips klantenservice.
Van VDB heb ik NIETS vernomen tot nu toe.
Philips heeft me 2 keren telefonisch gecontacteerd.
Komende dinsdag of woensdag krijg ik thuis een nieuw toestel geleverd.
Ik vind dit toch een prima service en vind het de moeite waard om dit te vermelden.
Wat ik zeer merkwaardig vind is dat ik géén serienummer kan vinden op het toestel.
![Smile](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/smile.gif)
Van Philips.
Tijdens het gebruik werd het handvat aan de binnenzijde veel te heet.
Mijn handpalm sloeg wat rood uit...
Ik had me daar niet aan verwacht.
Dus... ik heb dit gemeld bij VDB via mail en via een mail aan de Philips klantenservice.
Van VDB heb ik NIETS vernomen tot nu toe.
Philips heeft me 2 keren telefonisch gecontacteerd.
Komende dinsdag of woensdag krijg ik thuis een nieuw toestel geleverd.
Ik vind dit toch een prima service en vind het de moeite waard om dit te vermelden.
Wat ik zeer merkwaardig vind is dat ik géén serienummer kan vinden op het toestel.
Comment