Zodat ik het ook via een mobieltje kan bekijken?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?
Collapse
X
-
Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?
Straatfotografie
https://gertjandubbeld.wordpress.com
Fujifilm X100S, Nikon D80, Canon Powershot G10, Canon Powershot S100Labels: Geen
-
-
Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?
Oorspronkelijk geplaatst door gdfotografie Bekijk berichtZodat ik het ook via een mobieltje kan bekijken?"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
-
Yes, vervelend genoeg wel in die zin dat de site je elke keer lastig valt met reclame voor forumrunner wat betalend is als je met de standaard browser naar de site surft.
Dit gezegd zijnde, die forumrunner is echt wel veel handiger en er is een gratis versie die read-only is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtYes, vervelend genoeg wel in die zin dat de site je elke keer lastig valt met reclame voor forumrunner wat betalend is als je met de standaard browser naar de site surft.
Dit gezegd zijnde, die forumrunner is echt wel veel handiger en er is een gratis versie die read-only is.
Comment
-
Als ik via een tablet naar het forum kom, dan wordt één keer meegegeven dat er een applicatie beschikbaar is, als ik daar neen kies ... dan ben ik daar ook vanaf.
Erg hé.
En inderdaad ... betalende versie is onbetaalbaar!
Kopen ze een speeltje van 600 € en een data-abo maar een app van 1,5€ of zo is te duur.Last edited by VerSeg; 12 januari 2012, 12:47.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
-
Het gaat mij niet om die 1,5 euro. De gps software heeft me 50 euro gekost. Het gaat over het principe dat je blijkbaar reclame moet maken voor die mannen als je ermee in zee gaat. Ik durf wedden dat jullie reclamen blokken op de site en zo BD potentieel inkomensverlies heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtIk durf wedden dat jullie reclamen blokken op de site en zo BD potentieel inkomensverlies heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtHa. Mensen die ads blokkeren zijn mensen die zich ergeren aan ads en er zeker niet op klikken. Welk inkomensverlies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHaha allee nu: vraag eens aan de adverteerder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtAls ik een reclamespot wegzap op tv voor een product dat mij niet interesseert.... wat is het inkomstenverlies?
Ik snap je wel hoor
Op een site kan ik niet zappen maar wel een ad-blocker gebruiken als alternatief.
Als iedereen zwijgt over het gebruik van een ad-blocker dan is de kans groter dat
de advertentie door meerdere mensen wordt gezien, men toch reageert en toch op zo'n advertentie klikt.
Wat jij doet weet ik nu maar wat alle anderen doen weet ik niet
Het is toch duidelijk dat het aanraden of adviseren van een ad-blocker in het nadeel
van de adverteerder is.
Er is iets interessants (?) op VT4, VTM of 2BE.
9 op 10 kom ik dan in een reclameblok terecht. Dat heb ik dikwijls aan mijn been
Dus? Ik doe het niet meer en dan moet ik ook niet meer zappen
Maar ik ga BD niet vergelijken met die flut-zenders
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtAls ik een reclamespot wegzap op tv voor een product dat mij niet interesseert.... wat is het inkomstenverlies?
Ik durf wel eens op een ad klikken als het mij interesseert of naar een website surfen van een fabrikant na een reclame. Toevallig deze morgen op de radio gehoord en direct naar zitten surfen. Niet dat dit iets met reclame te maken heeft, maar het helpt wel soms.
http://krispeetersvisitingthings.tumblr.com/
De google ads vind ik meestal wel goed/relevant, behalve op youtube dan. Daar stoort het.
Comment
Comment