Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groeien eikels aan de bomen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groeien eikels aan de bomen ?

    Dacht het niet .
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Groeien eikels aan de bomen ?

    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Was je voor kameraad
    Het kost Limburg 11 zenders.
    Ik HOOP dat tv-Limburg erbij is.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Groeien eikels aan de bomen ?

      Tja , die misleidende titels hé , wie doet nu zoiets ?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Groeien eikels aan de bomen ?

        Tuurlijk : het derde net van de VRT zal 5 (tot 11) kanalen in beslag nemen. Dat door dat derde net, de +kanalen (een+ en Canvas+) wegvallen zeggen ze er ook niet bij...
        Dus dat derde net van de VRT heeft 7 tot 13 kanalen nodig : straf.
        Je moet het maar kunnen uitleggen, hé...

        Mij mogen ze nog altijd uitleggen waarom quasi alle digitale kanalen bij telenet gecodeerd worden uitgezonden en waarom INDI dat vroeger niet nodig vond (behalve de betalende zenders uiteraard)...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Groeien eikels aan de bomen ?

          bewijs geleverd,allemaal hufters!
          grts; M

          Comment


          • #6
            Re: Groeien eikels aan de bomen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
            bewijs geleverd,allemaal hufters!
            Nee, geen hufters maar "eikels"
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • #7
              Re: Groeien eikels aan de bomen ?

              eikels groeien niet aan de bomen, die lopen gewoon rond...
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #8
                Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                eikels groeien niet aan de bomen, die lopen gewoon rond...
                En ge hebt zelfs winter en zomer eikels
                Je kan ze makkelijk herkennen aan de wijze waarop ze hangen...
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                  Alternatieven genoeg toch, of niet soms tegenwoordig heb je keuze te over, DVB, satellietschotel, Belgacom enz.

                  Volgens mij zit het grote probleem, dat Europa heeft beslist dat de kabel nu ook moet vrijgegeven worden aan Belgacom, maar daar zal Telenet natuurlijk met geen woord over reppen, zij hebben namelijk de kabel overgenomen en hadden nooit durven denken aan zo een uitspraak van het europees hof.
                  Maar wees gerust eenmaal alles over glasvezel zal lopen komt het terug goed, wij zitten hier goed, dicht bij een glasvezelkabel, verleden week ben ik een filmpje gaan downloaden van 870 Mb. (op een server die goed gaf) dikke drie minuten en binnen.
                  En ja dat moet allemaal over diezelfde kabel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ik HOOP dat tv-Limburg erbij is.
                    Ik ook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                      Ja,ze groeien aan bomen.
                      En eikels kunnen zelfs zitten,kijk maar naar onze regering
                      www.fotojoel.be
                      7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

                      Comment


                      • #12
                        Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                        Ik had vroeger gewone analoge televisie.
                        Onlangs contacteerde ik telenet i.v.m. een kabel en daar vertelden ze mij op het laatste dat ik voor 1€ een digibox kon kopen (geen maandelijkse huur, enkel maandelijks kijk- en luistergeld). Ik heb nu alle zenders en kan evt films huren ook.

                        Mij hoor je niet klagen dat er gesnoeid zal worden.
                        Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                          Tja, het is duidelijk dat analoge TV gaat verdwijnen.

                          Wie niet inziet dat digitale TV voordelen heeft moet toch zijn ogen eens open trekken en een paar jaar terug kijken.

                          - geen alternatieven buiten de kabel (10-15 kanalen)of een antenne op je dak (5-7 kanalen)
                          - beeldkwaliteit

                          Nu heb je minstens 4 aanbieders die met 3 verschillende technologiën werken: kabel, telefoonlijn of satteliet.

                          Je hebt dus zeker keuzes, en als een leverancier je niet aan staat, GA DAN WEG. Dat is de enige goede manier om als consument te tonen dat je niet tevreden bent!

                          Hetzelfde met banken. Stop met de kankeren op je bank, verplaats je centen, en zeg hen waarom je het doet.
                          Levert Konijn slechte Service, zeg het hen, en koop bij Rubens.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Tja, het is duidelijk dat analoge TV gaat verdwijnen.

                            Wie niet inziet dat digitale TV voordelen heeft moet toch zijn ogen eens open trekken en een paar jaar terug kijken.

                            - geen alternatieven buiten de kabel (10-15 kanalen)of een antenne op je dak (5-7 kanalen)
                            - beeldkwaliteit

                            Nu heb je minstens 4 aanbieders die met 3 verschillende technologiën werken: kabel, telefoonlijn of satteliet.

                            Je hebt dus zeker keuzes, en als een leverancier je niet aan staat, GA DAN WEG. Dat is de enige goede manier om als consument te tonen dat je niet tevreden bent!

                            Hetzelfde met banken. Stop met de kankeren op je bank, verplaats je centen, en zeg hen waarom je het doet.
                            Levert Konijn slechte Service, zeg het hen, en koop bij Rubens.

                            Op zich krijg je gelijk van mij, maar niet volledig.

                            Telenet en Belgacom en Voo, zouden perfect hun service kunnen aanbieden zonder een digibox maar door een smartcard in de zijkant van de televisies te schuiven. Laat me een klein bedrag van 50 euro betalen voor die smartcard en laat het daarmee wel wezen. Je kan dan nog steeds programma's opnemen ofwel via de recorder functie via usb van de tv of dvd-recoder.

                            En deze strategie zouden ze moeten aanpassen voor ze het ganse analoge net laten vallen, en de mensen met digiboxen opsolferen...
                            Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                            Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Groeien eikels aan de bomen ?

                              Mja, voor mensen die weinig tv kijken vind ik het jammer dat analoge tv verdwijnt.
                              Ofwel lees: Digitale tv is te duur voor sporadische kijkers.

                              42eur met internet zou moeten naar 22eur zakken, dan schakelde ik wel over.
                              Nu wordt je weer terug verplicht te volgen en te betalen.
                              'k weet niets van de prijzen van abbonementen tw, dus schiet mij nie af als het ondertussen goedkoper is.

                              Comment

                              Working...
                              X