Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Defecte digicorder Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Defecte digicorder Telenet

Zelf ben ik Belgacom klant, maar vandaag in Humo een lezersbrief wat te doen bij defecte digicorder van Telenet en hoe die te herstellen.

Link met uitleg voor een doe-het-zelver of voor een vriend die het desnoods voor je wil doen.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Defecte digicorder Telenet

Als mijn digicorder stuk is wordt deze hersteld of vervangen door Telenet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk bericht
      Als mijn digicorder stuk is wordt deze hersteld of vervangen door Telenet
      Ook als het een gekochte is en buiten garantie?
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Tegenwoordig huur je ze sowieso, en voor die enkele euro's per maand dat je dat kost, ben je zelfs met een gekochte buiten garantie beter af door te bellen naar Telenet om te zeggen dat de oude kapot is en dat je een nieuwe wil huren denk ik.
        Wij hebben eenmaal een defecte digicorder gehad, die gewoon binnen gedaan bij een telenet center en een nieuwe meegekregen. Geen kosten.
        Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Ook als het een gekochte is en buiten garantie?
          TN HD Digicorder kun je niet kopen enkel huren.
          Dus mag je deze niet openmaken.

er heeft wel een lange tijd geleden digicorders te koop geweest maar dat zijn niet HD, en daar gaat het artikel over, is tenslotte van 2009
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
            TN HD Digicorder kun je niet kopen enkel huren.
            Dus mag je deze niet openmaken.

er heeft wel een lange tijd geleden digicorders te koop geweest maar dat zijn niet HD, en daar gaat het artikel over, is tenslotte van 2009
            Klopt.
            De HD digibox kan je NU kopen voor 79 euro.
            En dat is een pak minder dan mijn iNDI-box destijds.
            Deze iNDI-box doet het nog goed

Aanvankelijk had ik spijt omdat ik geen digi-recorder had gekozen.
            Nu heb ik daar geen spijt meer van
            Redenen zijn legio: van lawaai tot verbruik en noem maar op.
            De huidige kwaliteit is me niet bekend.

Een digi-recorder zal ik ook niet huren omdat ik zelf een video-recorder heb.
            Enig nadeel: niet alle digitale programma's kan ik opnemen.

Toch sympathiseer ik met collega Hasseltenaar
            Huren is altijd weggegooid geld. Maar als het niet anders kan dan zit je vast.
            Stel dat je aangekochte digi-recorder stuk gaat, zal Telenet die dan niet repareren?
            En als ze het doen... kunnen ze je nekken met de kosten daar van he
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik weet niet of Telenet dit doet. Hier moet je ervoor naar een Hifi-TV winkel (Goethals) en
              daar krijg je bij panne gewoon een andere mee. Ik huur en wil die rommel niet echt tot
              mijn bezit rekenen. En dat het iets kost, ach ja, mijn sigaren kosten veel meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Aanvankelijk had ik spijt omdat ik geen digi-recorder had gekozen.
                Redenen zijn legio: van lawaai tot verbruik en noem maar op.
                De huidige kwaliteit is me niet bekend.
                Ik heb een paar maanden geleden een defecte digicorder voorgehad, ben deze gaan wisselen, en bij geluk hadden ze mijn model niet op vooraad meer staan, zodat ik zo een nieuwe heb gekregen, deze gaat na een tij in een slaapstand waar het verbruik omzeggens op 0 valt, dat moet je wel instellen, nadeel dat je daarbij hebt, is dat je digicorder pas gaat upgraden bij het inschakelen, zodat je een 30 seconden geduld moet hebben alvorens deze volledig bruikbaar is.

Nog een voordeel is dat je met die nieuwe toestellen tegelijkertijd twee HD programa's kan opnemen en in HD naar een derde kan blijven kijken, wat met de vorige niet kon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Nog een voordeel is dat je met die nieuwe toestellen tegelijkertijd twee HD programa's kan opnemen en in HD naar een derde kan blijven kijken, wat met de vorige niet kon.
                  Dus die nieuwste versie heeft dan 3 tuners ingebouwd?

edit: ik heb het even opgezocht en inderdaad: 3 tuners ipv 2. Leuk ding
                  Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Link met uitleg voor een doe-het-zelver of voor een vriend die het desnoods voor je wil doen.
                    Toch even opmerken dat dit EEN, niet DE oplossing is voor alle digicorder problemen.
                    Er is trouwens meer dan één versie, de printplaat op mijn vorige digicorder zag er gedeeltelijk anders uit en dus ook de componenten opstelling.
                    Heb mijn Digicorder gaan omruilen, is veel makkelijker. Helaas voor mij had men toen (een jaar geleden) nog genoeg toestellen met slechts 2 tuners ter beschikking.
                    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Working...
                    X