Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mac-equivalent CrystalDiskMark ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mac-equivalent CrystalDiskMark ?

Ik zag een tijdje geleden een schermafbeelding opduiken van CrystalDiskMark op een forum. CrystalDiskMark is een programmaatje dat alleen onder Windows draait en waarmee je de lees- en schrijfsnelheden van een schijf (dus ook een geheugenkaart) kan testen.

Ik heb al even gezocht naar een Mac-equivalent voor dit programmaatje maar vind niet meteen iets, buiten in de App Store: Blackmagic Disk Speed Test, wat gratis is.

Heeft er hier iemand ervaring mee ? Of zijn er goede alternatieven waar iemand aan denkt ? Heeft OSX (zelf heb ik Snow Leopard) zelf zoiets ingebouwd, of...?

Alvast bedankt !

(http://crystalmark.info/software/Cry...k/index-e.html)
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Re: Mac-equivalent CrystalDiskMark ?

Blackmagic Disk Speed Test doet zijn werk naar behoren.

Aangezien het gratis is zou ik het gewoon installeren en proberen of het je ding is
    Fuji X-E1 - 18-55mm
    facebook

Comment

Re: Mac-equivalent CrystalDiskMark ?

Sorry dat ik je niet meer geantwoord heb, Davy...Maar ik heb ondertussen toevallig dit gevonden. Ik heb het nog niet gekocht (kwam het tegen bij Rob Galbraith) en ben nu even naar reviews op zoek...Aan $ 15 lijkt me dit nog mee te vallen .

Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
      X