Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom Skynet-vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Belgacom Skynet-vraag

Weet er iemand wat de download-limiet is bij Skynet ?

En hoe ik mijn verbruik kan controleren ?

Ik kan inloggen, maar daarna is het zo'n nest dat ik het steeds weer opnieuw aan iemand moet vragen.
    Ligt dat nu aan mij ? Pffff Wat een rommelige site.
    Last edited by Alfa Centauri; 6 januari 2012, 14:54.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Belgacom Skynety-vraag

Inloggen en naar mijn e-Services gaan. Links internet kiezen en dan heb je een paar mogelijkheden om diverse zaken te controleren waaronder "het maandelijkse volume raadplegen".

Wat mijn 2 accounts betreft... Intense en Favorite, zij hebben beide 500GB als limiet.
    Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Weet er iemand wat de download-limiet is bij Skynet ?

En hoe ik mijn verbruik kan controleren ?

Ik kan inloggen, maar daarna is het zo'n nest dat ik het steeds weer opnieuw aan iemand moet vragen.
      Ligt dat nu aan mij ? Pffff Wat een rommelige site.
      Via de site www.belgacom.be. In een paar stappen ben je er.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Via de site www.belgacom.be. In een paar stappen ben je er.
        Was via Skynet gegaan, is blijbaar toch een verschil, want ik kon inloggen en op een gegeven moment kom ik op die pagina waar je je taal moet kiezen en toen kon ik nergens meer op klikken....

Via Belgacom lukt het nu wel.

Amai, 500 GB is toch al heel wat....

Comment

Was via Skynet gegaan, is blijbaar toch een verschil, want ik kon inloggen en op een gegeven moment kom ik op die pagina waar je je taal moet kiezen en toen kon ik nergens meer op klikken....

Die site van Skynet vind ik ook een zootje. En als je ze dan gewoon bent, wordt ze weer eens door de mangel gehaald en kan je opnieuw beginnen zoeken.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Skynet LLL gewoon via belgacom e-Services
            gr, eb

Comment

Ja, 500 GB is al heel wat, maar ik heb het toch al eens opgebruikt
              Jean Pierre.

Comment

Re: Belgacom Skynet-vraag

wel opletten, ik heb Belgacom Intense,
                e-services geeft mij ook "maar" 500GB limiet, maar ik kan daar gerust over gaan, want Intense is onbeperkt, idem voor Favorite,

Gezien zowel Start als Comfort minder zijn dan 100GB (respectievelijk 50GB en 100GB)
                vermoed ik dus dat je of een favorite of een intense hebt en er dus over kan gaan.

hoe te zien welk abo je hebt?
                1. op je factuur
                2. op e-services (zie screenshot hieronder heb wel mijn accountnaam verwijdert)
                Last edited by Biohazard79; 9 januari 2012, 14:46.
                Mijn Blog
                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Internet Favorite hier.

Wat is dan het verschil met "Intense" ???

Comment

Internet Favorite hier.

Wat is dan het verschil met "Intense" ???
                    vnl. snelheid

hoewel je bij intense ook nog gratis 1 Internetsecurity abo hebt, je voordelen ietsje meer zijn... en als ik me niet vergis met een bepaalde belgacom TV combo heb je ook nog gratis een film per maand of zo
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oei, dat aantal pc's klopt niet bij mij !

Comment

Oei, dat aantal pc's klopt niet bij mij !
                        wat niet weet wat niet deert, met aantal pc's willen ze vooral eigenlijk zeggen: het officiele aantal pc's dat ze ondersteunen of dat een technieker eventueel zal aansluiten...
                        Bij ons zitten er 6 pc's op: 2 vaste, 2 laptops, 1 netbook en 1 server...
                        OM over de tablet's nog maar te zwijgen
                        Mijn Blog

Comment

Er zijn zelfs bedrijven (als ze geen nood hebben aan een vast IP) die dergelijke abonnementen gebruiken (met dus wel wat meer PC's). Heb daar nog nooit een technieker weten over "zagen".
                          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                            wat niet weet wat niet deert,
                            Nu wel ... zal het even doorgeven.

met aantal pc's willen ze vooral eigenlijk zeggen: het officiele aantal pc's dat ze ondersteunen of dat een technieker eventueel zal aansluiten...
                            Is het aantal pc's dat een provider garandeert waarvoor het correct werkt.
                            Natuurlijk werkt dat ook met 600 PC's in uw eigen netwerk maar dan moet ge bij de provider niet klagen dat het te traag wordt.
                            Is vooral ook om hun juridisch wat in te dekken zodat je geen klacht kan indienen dat het niet werkt, er zijn altijd wel kwieten die er anders een hele reeks pc's aanhangen en zitten downloaden op de max en dan klagen dat ze maar 10kbps meer halen.

Bij ons zitten er 6 pc's op: 2 vaste, 2 laptops, 1 netbook en 1 server...
                            OM over de tablet's nog maar te zwijgen
                            Eveneens genoteerd.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Nu wel ... zal het even doorgeven.

Is het aantal pc's dat een provider garandeert waarvoor het correct werkt.
                              Natuurlijk werkt dat ook met 600 PC's in uw eigen netwerk maar dan moet ge bij de provider niet klagen dat het te traag wordt.
                              Is vooral ook om hun juridisch wat in te dekken zodat je geen klacht kan indienen dat het niet werkt, er zijn altijd wel kwieten die er anders een hele reeks pc's aanhangen en zitten downloaden op de max en dan klagen dat ze maar 10kbps meer halen.

Eveneens genoteerd.
                              doe maar VerSeg... denk niet dat zij bij Skynet gaan klagen over een belgacomcollega
                              Mijn Blog

Comment

Working...
                              X