Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Over Texas rondreizen is weinig te vinden. Zijn er misschien mensen die daar al een mooie rondrit gemaakt hebben? Welke tocht maakten ze dan? Drie weken?
Over Texas rondreizen is weinig te vinden. Zijn er misschien mensen die daar al een mooie rondrit gemaakt hebben? Welke tocht maakten ze dan? Drie weken?
Wat ik me eerlijk gezegd afvraag is waarom je eerst een bestemming uitkiest en een tijdsduur en je dan af begint te vragen wat je daar moet gaan doen. Waarom niet andersom? Ikzelf vind drie weken erg lang voor Texas alleen, misschien kun je naburige staten ook meenemen? White Sands in New Mexico bijvoorbeeld. Wat ik vaak doe: het aaneenknopen van zogenaamde scenic routes (> Google) en die verbinden met bezoeken aan National Parks. O ja, en blijf uit de buurt van Corpus Christi.
Texas is meer dan de moeite waard! Het is na alaska de grootste staat van de VS.
Houston: Nasa
Austin zeer leuke stad heel gezellig
Dallas= 6th floor museum is beklijvend Stockyards in Forth worth ook de moeite
San Antonio= fotogenieke stad, alamo en de riverwalk
Beaumont op grens met Louisiana= dwaallichten te zien.
Comment