Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Texas rondreis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Texas rondreis

Over Texas rondreizen is weinig te vinden. Zijn er misschien mensen die daar al een mooie rondrit gemaakt hebben? Welke tocht maakten ze dan? Drie weken?

Rafke

Re: Texas rondreis

Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Bekijk bericht
    Over Texas rondreizen is weinig te vinden. Zijn er misschien mensen die daar al een mooie rondrit gemaakt hebben? Welke tocht maakten ze dan? Drie weken?
    Wat ik me eerlijk gezegd afvraag is waarom je eerst een bestemming uitkiest en een tijdsduur en je dan af begint te vragen wat je daar moet gaan doen. Waarom niet andersom? Ikzelf vind drie weken erg lang voor Texas alleen, misschien kun je naburige staten ook meenemen? White Sands in New Mexico bijvoorbeeld. Wat ik vaak doe: het aaneenknopen van zogenaamde scenic routes (> Google) en die verbinden met bezoeken aan National Parks. O ja, en blijf uit de buurt van Corpus Christi.

Comment

Hier is een begin: http://www.tpwd.state.tx.us/spdest/

De keuze voor Texas begrijp ik niet helemaal, doorgaans is dat een staat die je bezoekt als je alle andere reeds hebt bezocht. Vind ik toch.

Comment

Texas is meer dan de moeite waard! Het is na alaska de grootste staat van de VS.

Houston: Nasa
        Austin zeer leuke stad heel gezellig
        Dallas= 6th floor museum is beklijvend Stockyards in Forth worth ook de moeite
        San Antonio= fotogenieke stad, alamo en de riverwalk
        Beaumont op grens met Louisiana= dwaallichten te zien.

Comment

Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Working...
          X