Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad en "vette" vingers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPad en "vette" vingers

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
    Je zou kunnen overwegen om een bamboo stylus te gebruiken

Klik

Kost wel wat, maar je hebt geen last van vingerafdrukken meer.
    Kost wel wat ??? Man, dit is pure afzetteriij !!!!

Ik heb ooit eens een hoes voor mijn iPad1 gekocht, dat zat zo'n stylus GRATIS bij.
    En die hele hoes was goedkoper dan die stylus hierboven.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
      Ik weet niet hoe jij 'm gebruikt, maar bij normaal gebruik krijg je er geen krassen op. Alleen mensen die slordig zijn met hun spullen en 'm laten vallen of hun sleutels erbij in hun tas stoppen die krijgen krassen, maar dat is toch logisch!
      Ik heb de eerste iPad ruim een jaar gehad zonder ook maar één krasje, de iPad 2 heb ik nu ook bijna een jaar en ook nog geen één krasje!
      Dus het is maar hoe je met je spullen omgaat
      Hmm,m hoe ik mijn onkrasbaar horloge bekrast heb?
      jah door het te dragen... altijd en overal...

m'n iphone heeft sinds ik hem heb een screenprotector...
      paar vrienden die zelf een iphone hebben merken het verschil niet eens...

de ipads die op het werk gebruikt worden...
      hebben krassen... mensen die met hun pols (en ook horloges dragen) erover gaan...
      enneuh, dat heeft wel degelijk krassen gemaakt...

dus hoe ik mijn ipad behandel: geen idee heb er geen, wil er momenteel nog geen.
      mijn iphone: altijd met SP
      mijn horloge: altijd dragen, ook tijdens groffere werken

nujah, ik ga er geen verdere discussie van maken
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Mijn iPad is al anderhalf jaar oud, en ik heb het scherm nog nooit aangeraakt. Ik heb er nu al 3 SP's op 'versleten', en ik vond die aan zo'n 5 euro op eBay.

Als ik er alleen maar in de zetel mee zou zitten, zou ik ook geen SP overwegen, maar in dat anderhalf jaar is ie toch al een drietal keer uit mijn handen gevallen.

Het zal je maar overkomen dat ie dan net nog een halve meter op de grond rijdt, Murphygewijs natuurlijk met het scherm onderaan.

Eén van die drie SP's is trouwens versleten op een week tijd, toen we in een vakantiehuis waren met alle (klein)kinderen, en iedereen de app 'Fruit Ninja' zo geweldig vond.

Als je toch enkele uren per dag voor de krant, je mails, het net en een spelletje op de iPad zit, stoort dat ene bubbeltje in de SP echt niet. Een kras daarentegen...

Peter

Comment

Working...
        X