Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uw hoogtepunten in 2011 waren?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uw hoogtepunten in 2011 waren?

Niet die ene keer op de slaapkamer he gasten
    Daar gaat het echt niet over.

Voor mij waren het materiële, nieuwe dingen.
    (beetje triestig, kweetet)

Er waren ook een paar uitspraken van een paar goede irl vrienden en een enkele vriendin,
    die me deugd deden.
    Ben ook content wat de buren betreft
    Er zijn nog zekerheden en die zijn me iets waard.

BD hoort daar ook bij. Neen neen, ik zit niet te slijmen.
    Er zijn hier nog een paar collega's die dit vroeger al bevestigd hebben.
    De voordelen kennen we en de nadelen zullen we er maar bijnemen;
    met de "fameuze een-lijner" van Johan Ajax in gedachte
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Uw hoogtepunten in 2011 waren?

Mijn dochter, elke dag weer. Ze is nu bijna 3.

En vandaag een auto besteld om het jaar mooi af te sluiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Mijn dochter, elke dag weer. Ze is nu bijna 3.

En vandaag een auto besteld om het jaar mooi af te sluiten.
      Ne "groene" auto misschien?
      ================================================== =========
      Die dochter van bijna drie heeft ne goeie papa
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Ne "groene" auto misschien?
        ================================================== =========
        Die dochter van bijna drie heeft ne goeie papa
        Thanks

Misschien niet zo heel goed, want echt groen kan je hem niet noemen, alhoewel het met een gemiddeld verbruik van 5,7l nog wel meevalt maak ik mezelf wijs

Helaas hadden ze geen bezine versie, dan was ie wat minder vervuilend.

Comment

Het hoogtepunt van 2011 heeft nog 27 uur en 7 minuten om zich aan te melden...

Comment

pfff

dochter nummer 2 die erbij kwam,
            wa beter extra gear kunnen kopen,

...

veel fun gehad, soms ook minder, ...
            nikon stuff

Comment

Een zeer mooie dag was toch wanneer mijn oudste zoon met glans geslaagd was in zijn eerste jaar Farmacie.
              Doet deugd te zien dat onze opvoeding toch een beetje gelukt is.

Comment

Toen ik enkele maanden terug vernam dat ik voor de eerste keer grootvader (peter) wordt.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                  Toen ik enkele maanden terug vernam dat ik voor de eerste keer grootvader (peter) wordt.
                  Ongelooflijk wat dat losmaakt hè Pol, dat grootouderschap. Hier dit jaar een tweede kleinzoon en een eerste kleindochter er bij.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

iMijn huwelijk, al voelde dat op t moment zelf anders aan.

Op de moment was ik 2 dagen uit het ziekenhuis waar ik was opgenomen met een longontsteking. Nog nooit zo ziek geweest. Gelukkig hadden mijn vrouw en ik gepland om in t geniep te trouwen met enkel onze zoon en de getuigen erbij. Ik had daar nog bijna 39° en was volgens de schepen die de huwelijke doet in Gent de eerste bruidegom die zich overeind moest houden aan de balie. 't heeft toch dik 6 weken geduurd voor ik weer de oude was.
                    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Een zeer mooie dag was toch wanneer mijn oudste zoon met glans geslaagd was in zijn eerste jaar Farmacie.
                      Doet deugd te zien dat onze opvoeding toch een beetje gelukt is.
                      Hier idem. Mijn zoon was ook geslaagd in zijn eerste bachelor geneeskunde.Er waren zelfs 17en en een 18 bij! Opvoeding speelt een grote rol, maar het moet er toch ook 'inzitten'
                      Het jaar daarvoor: geslaagd ingangsexamen geneeskunde/tandheelkunde.

Weekje NY met vriendin. Het doet wat met een mens als je in zo'n vreemde mierennest eigenlijk op elkaar aangewezen bent. Je komt tot het besef, dat er maar een paar dingen zijn die er eigenlijk echt toe doen. Kan ook de ouderdom zijn, en daar uit volgend de wijsheid natuurlijk
                      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Vakantie, weg van de dagdagelijkse beslommeringen die het leven nu eenmaal meebrengen. Even op adem komen om er daarna weer tegenaan te gaan. Voor mij hoeft dit niet ver of exotisch meer te zijn, ben dik tevreden met wat natuur en rust.
                        Meevallers, 1 het opvangen in een reflex van de camera toen de zwaartekracht begon te werken. 2 Vake en mijn speelgoed op tafel en een volle tas koffie omgestoten. Ik spring recht om te redden wat te redden valt en verlies het evenwicht, krijg een duw van vake om recht te blijven en de 2 camera's waren gered van erger. Geluk zit soms in een klein hoekje net als een ongelukje.
                        Emotie, de kleindochter die spontaan zegt, ik hou van je of ik heb je gemist.
                        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          Hier idem. Mijn zoon was ook geslaagd in zijn eerste bachelor geneeskunde.Er waren zelfs 17en en een 18 bij! Opvoeding speelt een grote rol, maar het moet er toch ook 'inzitten'
                          Het jaar daarvoor: geslaagd ingangsexamen geneeskunde/tandheelkunde.
                          Proficiat voor jou en je zoon! Je weet ook waar je in mag investeren!

Het moet er inderdaad inzitten, maar ik kende er in mijn studietijd ook waar het inzat, maar die rotverwend waren en er amper iets voor deden omdat de motivatie ontbrak.
                          Dan kan het lang duren voor ze toch met een of ander diploma af komen.

Comment

De geboorte van mijn eerste kleinzoon.
                            Mijn 2 jarige kleindochter die twee keer in de week 's morgens om kwart over 7 met een blij gezichtje komt binnenhuppelen om bij mij de dag door te brengen.
                            Het huwelijk van mijn jongste dochter wat een prachtige dag is geweest.
                            En ook de mededeling van haar dat er volgend jaar weer een kleine spruit bij gaat komen.

Ik prijs me ook heel gelukkig dat iedereen in mijn gezin een goede gezondheid heeft.
                            Zie teveel om me heen de laatste tijd dat dit ook echt heel anders kan zijn!
                            Heb nog zoveel te leren

Comment

- Anna Calvi live
                              - New Order live
                              - Lamb live
                              - ontdekking van Lana Del Rey
                              - verzoening met ex
                              - slagen voor examen op t werk en dus dikkere pree (meer lenskes kopen)
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                              X