Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Farnborough 2012 (9-13/14&15 juli)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Farnborough 2012 (9-13/14&15 juli)

Ik weet het wel, 't is nog veraf, maar ik wil me goed voorbereiden

• Wie gaat erheen?
    • Wie is al geweest op eerdere uitgaves?
    • Wie wil met ons zijn ervaring delen over bereikbaarheid enzovoort?
    • De vergelijking met "Bourget"?
    • worden er groepsexcursies georganiseerd?

bedankt voor je hulp
    Dré
    Last edited by dréten; 30 december 2011, 10:47.

Re: Farnborough 2012 (9-13/14&15 juli)

Aangezien ze op het werk een stand hebben op zowel Le bourget als Farnborough zal ik daar waarschijnlijk ook wel aanwezig zijn.
    Nu ben ik nog nooit naar Farnborough geweest maar kwestie van organisatie enzo zou dat in mijn ogen wel veel op elkaar lijken aangezien het in principe dezelfde beurs is die van de ene luchthaven naar de andere verhuist.

Comment

bedankt njipelav.

Nog iemand tips?

Comment

Begin maar al te sparen, heb reeds een hotelletje geboekt voor begin juli naar Fairford te gaan, het is niet goedkoop met de OS in aantocht. Neverless, het amusement ginds want airshows in de UK zijn beter dan deze op het Europese vasteland (of toch minstens evengoed).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          Begin maar al te sparen, heb reeds een hotelletje geboekt voor begin juli naar Fairford te gaan, het is niet goedkoop met de OS in aantocht. Neverless, het amusement ginds want airshows in de UK zijn beter dan deze op het Europese vasteland (of toch minstens evengoed).
          Godver... 't is waar ook! 'k Had nog niet zover doorgedacht
          Moet dringend boeken dus!
          Bedankt voor de tip!

Comment

Even een schopje geven,

nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt Dré.
            Ga je alleen? Ga je voor de beurs (ik veronderstel voornamelijk voor de bijhorende Airshow te fotograferen). Waar heb je je hotel geboekt? Hoe ga je naar de UK? Auto? Boot? Vlieger?

Nog andere airshows gepland voor dit jaar?

Comment

Zo'n dingen doen mijn zoon en ikzelf samen.
              Op zaterdag kan je blijkbaar uitzonderlijk de beurs bezoeken als "gewone" bezoeker, ter gelegenheid van het feit dat de Kween 60 jaar op haar zetel zit (hopelijk houdt ze het uit tot de zomer). Dus vermoedelijk vertrekken we op vrijdag. Het liefste zou ik met eigen vervoer gaan, omdat we dan wat meer vrijheid hebben en...meer bagage kunnen meeslepen (laddertje, maagvulling(wordt verschrikkelijk misbruik van gemaakt, als je eenmaal binnen bent...: 8€ voor een sandwich met een vliesje hesp bvb.)
              Ik ben er echter nog niet helemaal uit wat we dit jaar doen: Fairford (schijnt de max te zijn?) of Farnborough.
              Ik pik dit jaar ook nog een binnenlandse show mee. Welke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Ik pik dit jaar ook nog een binnenlandse show mee. Welke?
                Dit jaar is het terug Florennes, ietsje verder weg maar steeds de moeite.

Ook Sanicole is ieder jaar weer de max, al is het licht daar wel verschrikkelijk slecht, de sfeer op het plein blijft geweldig.

Comment

Working...
                X