Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PVC ramen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: PVC ramen

Hallo,
    Hier een firma die alu en pvc ramen plaatst
    Laat je niet de goedkoopste prullen aansmeren, kwaliteit kost wat geld. Ik heb ook ooit de aanbieding gehad om ramen in te kopen uit Polen, aan echt waanzinnige prijzen. Tot je een 'staaltje' vasthebt. De sterkte trekt echt op niets. Je kan misschien grote winst maken (voor even), maar als je wat later niets dan miserie hebt door de mindere kwaliteit, en constant nazorg moet leveren ben je er ook aan voor de moeite... Zelf gebruiken we Reynaers (alu) en Schuco (pvc & alu) profielen.
    Ook is de ene leverancier de andere niet. De profielen worden geleverd bij de ramenboer, die zelf nog de ramen moet maken. Welke scharnieren en sluitwerk gebruikt die, enz... Een ietwat duurdere (en sterkere) schanier kan veel miserie uitsparen.
    Een prijs opgeven is moeilijk, het hangt inderdaad af van te veel factoren.
    De meerprijs rolluiken ook moeilijk op te geven, hangt af van de oppervlakte, motor of lintbediening (ga maar voor motor, dat houdt je raam beter winddicht),enz...?
    Nog een tip: laat de veelbekende 'reclame' ramenfabrikanten maar aan de kant, het is met hun veeel te grote winsten dat die hun reclame betalen

Als het voegsel uitvalt naast de achterdeur is die waarschijnlijk niet super geplaatst. Ik zal maar niet in detail treden.
    Last edited by jejochen; 31 december 2011, 13:37.
    [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
    [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

Hier sinds verleden jaar alles vernieuwd PVC merk SCHÜCO met superisolerend glas (1.1), echt supertevreden, ook van de instalateur zijn wij supertevreden (Patrick De Boever uit Wingene), die mensen leveren echt topwerk voor een zeer aanvaardbare prijs, alle rolluikkasten worden binnenin geisoleerd met Polyurethaan plaaten en alles wordt potdicht opgespoten met schuim.

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
      Ik heb gekozen voor aluminium in plaats van PVC. Véél steviger.
      Mijn dochter heeft PVC en aan een achterdeur valt het invoegsel naast de deur eruit omdat de deurstijl bij het openen en sluiten beweegt. Dit heb je niet bij aluminium. De meerprijs valt best mee.
      Ik kan je verzekeren, je mag hier gerust eens de deur proberen te verbuigen of er met 90 Kg aan gaan hangen, beweegt geen mm.

Comment

Hallo jongens , het is Kömmerling geworden en hebben via een goeie ref. een plaatselijk Ardeens kleine zelfstandige aangesproken en deze hebben alles volgens afspraak komen plaatsen.
        Mooi afgewerkt .
        Beetje laat maar ze zitten er pas in .

Comment

Working...
        X