Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
->Meer mooie foto's nemen
->proberen tijd te maken om mij in te schrijven voor fotografiecursus
->Iets meer sporten
->gezondere levensstijl aanmeten (alcohol volledig weglaten, en snoep vervangen door gezonde snacks).
-> een motoreisje naar een prachtland op een old-fashioned wijze (tent achterop en los gehen).
als ik die dingen kan realiseren... wordt 2012 een prachtjaar
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
eens goed lachen wanneer er van jullie goede voornemens niks terecht komt. wil jullie absoluut niet ontmoedigen noch afbreken maar been there, done that...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
avondschool fotografie volgen
meer en beter fotograferen
meer de fiets ipv de auto nemen
minder snoepen
gezonder koken
meer werk maken van opknapwerkjes aan m'n huis
beter werk maken van huishoudelijke taken (typische vrijgezel hier)
mij vaker scheren (heb ik eigenlijk een hekel aan maar ik sta niet met een baard)
eh.; lijst begint lang te worden.. des te meer kans dat ik er toch ook een paar waar maak..
Comment