Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe HD-Video norm ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe HD-Video norm ?

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

    Beste,

    Vaak is de deal van de partner speciaal gemaakt voor Groupon-ers en bevat deze meer dan het normale pakket, welke op de website van de dealaanbieder wordt aangegeven. Voor een specifieke verklaring kunt u gerust contact opnemen met de aanbieder.

    Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar! / Joyeux Noël et Bonne année!

    Cordialement, Met Vriendelijke Groeten,

    Rachid
    Customer support



    mir
    Wat voor een zever is me dat !
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe HD-Video norm ?

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Wat voor een zever is me dat !
      Als je goed tussen de regels leest, kan je vinden 'Zoek het zelf uit'...

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe HD-Video norm ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
        Als je goed tussen de regels leest, kan je vinden 'Zoek het zelf uit'...
        Of 'Dit is alleen voor domme mensen die er wel intrappen'.
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe HD-Video norm ?

          Groupon maakt helemaal geen valse reklame, Groupon verkoopt enkel ruimte op hun site waar leveranciers een aankondiging kunnen plaatsen.
          De tekst op de aankondigingen komt van de aanbieder, niet van Groupon zelf.
          Je kan het zien als eBay, mensen kunnen er iets te koop aanbieden maar het product en beschrijving komt van de aanbieder.
          Dat er op Groupon heel veel zever staat klopt wel, soms is er eens iets interessant maar het is zelden wat je denkt te zijn.
          Sommige zaken zijn echt goedkoop maar dan heb je ook echt voor uw geld!

          Wat HD betreft ... er staat HD Camera maar niet Video-camera of Foto-camera, in foto is het 2592 x 1944.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X