Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
    "Nu ligt zijn mesthoop op ongeveer 10m".........
    van de tuin, maar 40 @ 50 meter van de woning.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

      Hey juppekes

      PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

      Ik snap er niets meer van

      Wie woont er eigenlijk naast die boer, de TS of iemand anders?
      Bootjes

      Comment


      • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes

        PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

        Ik snap er niets meer van

        Wie woont er eigenlijk naast die boer, de TS of iemand anders?
        Er zouden er misschien wel meer willen wonen!!

        Heerlijk die geur van het boerenleven, de messing, de dieren, de stal, het hooi, het stro....en niet vergeten de stoeise boerendochter?
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

        Comment


        • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

          Heb zo'n vermoeden dat er hier sommigen al aan de fles hangen
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            van de tuin, maar 40 @ 50 meter van de woning.
            grt,bouk.
            Voila, daar hebt ge 't al. Ik zal u eens ne meter kopen, he.
            Bij ons is het gebruikelijk om te beginnen de dieren waar ge last van hebt te vergiftigen. Om te laten zien hoe lang ne meter is.
            Last edited by Poza; 31 december 2011, 13:53.

            Comment


            • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Voila, daar hebt ge 't al. Ik zal u eens ne meter kopen, he.
              Bij ons is het gebruikelijk om te beginnen de dieren waar ge last van hebt te vergiftigen. Om te laten zien hoe lang ne meter is.
              Ge hebt weeral eens groot gelijk ......het recht in eigen handen nemen ....heel stoer zijn .

              maar eigenlijk, feitelijk...don't feed the TROL...enkel als ge er last van hebt.
              Last edited by perman; 31 december 2011, 14:10.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                Ge hebt weeral eens groot gelijk ......het recht in eigen handen nemen ....heel stoer zijn .
                Ge doet alsof het niet waar is. Dat zijn echter de regels van de boerenbuiten, als ge geen beschaafde klacht wilt indienen.

                Comment


                • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                  Ge doet alsof het niet waar is. Dat zijn echter de regels van de boerenbuiten, als ge geen beschaafde klacht wilt indienen.
                  Ik geef het op

                  Tegenover zoveel geletterdheid kan een gewone boerenjongen als ik niet op

                  Toch het allerbeste voor 2012 in je eigen leefwereld
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                    Bij ons is het gebruikelijk om te beginnen de dieren waar ge last van hebt te vergiftigen.
                    Tof dorp bij jullie, procederen voor het minste, dieren vergiftigen...
                    Sta me toe om dit niet te geloven, wat ik stilaan wél begin te geloven is dat jij een soort outcast bent in je gemeente... zelden zo'n verbitterd iemand gehoord...
                    D90 - D70 - F80 + glas

                    Comment


                    • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                      Voila, daar hebt ge 't al. Ik zal u eens ne meter kopen, he.
                      Bij ons is het gebruikelijk om te beginnen de dieren waar ge last van hebt te vergiftigen. Om te laten zien hoe lang ne meter is.
                      Het enige wat jij nog nodig hebt is een muts met belletjes aan,
                      heel wat gerinkel... voor de dorpsgek...

                      what the h*ll is er in dit topic aant gebeuren,
                      van kwaad naar erger...

                      Topicstarter zegt dat mesthoop tot 30-40 meter weg is van zijn huis,
                      (wat, indien er geen uitzondering van toepassing is, inderdaad niet mag).

                      Jij begint over 10 meter?
                      Hoe kan jij weten of die 10 meter van zijn tuin 10 meter is,
                      en geen 30?

                      en die 30-40 geen 60-70:
                      Juist ja niet : Je woont er niet, dus kan de details niet weten.

                      ik heb het gevoel dat je gewoon wat in het rond aant stampen bent...
                      om zo dan even de boeren te viseren alsof ze geen mensen zijn,
                      maar onmensen met wie je niet kan praten en die geen verstand hebben?

                      Het valt op met wie hier niet te praten valt...
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                        Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                        Tof dorp bij jullie, procederen voor het minste, dieren vergiftigen...
                        Sta me toe om dit niet te geloven, wat ik stilaan wél begin te geloven is dat jij een soort outcast bent in je gemeente... zelden zo'n verbitterd iemand gehoord...
                        De blauwstaarten die mijn vader vroeger had mil1 zijn ook ooit vergiftigd.
                        (goed 40 jaar geleden)
                        't Waren wel ocharm 4 of 5 duiven.

                        Niet te vergelijken met wat je vandaag de dag tegenkomt he
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          Tof dorp bij jullie, procederen voor het minste, dieren vergiftigen...
                          Sta me toe om dit niet te geloven, wat ik stilaan wél begin te geloven is dat jij een soort outcast bent in je gemeente... zelden zo'n verbitterd iemand gehoord...
                          Ben daar niet verbitterd over. De laatste vergiftiging op minder dan 50 meter van mijn huis was een geitenbok. Daar heeft me nooit iemand van verdacht.
                          En in al die cafees waar onaflatend de vreemden van alles de schuld krijgen, daar kom ik niet meer.
                          Last edited by Poza; 31 december 2011, 15:22.

                          Comment


                          • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            De blauwstaarten die mijn vader vroeger had mil1 zijn ook ooit vergiftigd.
                            (goed 40 jaar geleden)
                            't Waren wel ocharm 4 of 5 duiven.

                            Niet te vergelijken met wat je vandaag de dag tegenkomt he
                            Dat kan gebeuren, Theo. Maar of het de intentie was?
                            Kijk, een boer is hier bij mij geweest om 'wat kauwen te komen schieten'
                            Precies dat het zo maar kan!
                            Maar ik begreep hem wel, hij had namelijk een veld( niet zo groot, maar toch 0,5 ha) beplant met maïs. Ik ben er samen met hem gaan naar kijken, en ik zweer het u, er was géén enkele maïskorrel meer te bespeuren op heel zijn veld. Dat was het werk van honderden van die beesten.
                            Ergens kan ik dan wel begrijpen dat die man vergiftigde maïskorrels op zijn veld zou gooien. Natuurlijk zou er dan sprake zijn van 'collateral damage' als er duiven op het veld neerstrijken, maar re is geen intentie hé. ( hij heeft het niet gedaan)
                            Wet is wet,en iedereen gelijk voor de wet, maar waar moet die boer gaan klagen om zijn schade vergoed te krijgen?
                            D90 - D70 - F80 + glas

                            Comment


                            • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                              Ben daar niet verbitterd over. De laatste vergiftiging op minder dan 50 meter van mijn huis was een geitenbok. Daar heeft me nooit iemand van verdacht.
                              En in al die cafees waar onaflatend de vreemden van alles de schuld krijgen, daar kom ik niet meer.
                              Een geitenbok stinkt uren in de wind....jij had er waarschijnlijk last van...geen klacht gaan indienen...of het anders opgelost?
                              D90 - D70 - F80 + glas

                              Comment


                              • Re: Mesthoop vlak naast woningen toegelaten?

                                Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                                Dat kan gebeuren, Theo. Maar of het de intentie was?
                                Kijk, een boer is hier bij mij geweest om 'wat kauwen te komen schieten'
                                Precies dat het zo maar kan!
                                Maar ik begreep hem wel, hij had namelijk een veld( niet zo groot, maar toch 0,5 ha) beplant met maïs. Ik ben er samen met hem gaan naar kijken, en ik zweer het u, er was géén enkele maïskorrel meer te bespeuren op heel zijn veld. Dat was het werk van honderden van die beesten.
                                Ergens kan ik dan wel begrijpen dat die man vergiftigde maïskorrels op zijn veld zou gooien. Natuurlijk zou er dan sprake zijn van 'collateral damage' als er duiven op het veld neerstrijken, maar re is geen intentie hé. ( hij heeft het niet gedaan)
                                Wet is wet,en iedereen gelijk voor de wet, maar waar moet die boer gaan klagen om zijn schade vergoed te krijgen?
                                Begrijp het helemaal.
                                Ik kon ook zeggen dat onze boeren tegenwoordig alles gecompenseerd krijgen.
                                Nu heb ik het niet over de schandalige lage prijzen die de boeren krijgen voor hun melk of vlees.
                                Maar toch durven ze compensatie te vragen.
                                Net zo in de fruitteelt: het hagelt en ze moeten compensatie krijgen.
                                Het hagelt en ik heb bulten en gaten in mijn auto... waar kan ik dan terecht?
                                Ik ben hier niet aan 't klagen of aan 't zeuren maar het is zo

                                Wat er in de pluimvee gaande is weet je ook wel.
                                De kippenfilet uit Brazilië krijg je goedkoper hier op tafel dan die van ons.
                                (druiven zonder pitten uit India... en ga zo maar door)
                                En blijkbaar is dat niet meer te stoppen of het wonder zou moeten gebeuren
                                dat de consumenten van mentaliteit veranderen.
                                Het verhaal is nog niet af hoor
                                Maar ik laat het hierbij.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X