Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aansluiten headset Aldi op PS3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aansluiten headset Aldi op PS3

Hallo. Vandaag voor de kinderen onderstaande headset gekocht in Aldi : http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_za...56_5572_5.html
    Echter lukt het ons niet om deze aan te sluiten. Ttz : we bekomen wel we onszelf (weliswaar 'raar') horen PRATEN in de koptelefoon, maar we zijn er nog nooit in geslaagd om klank van de PS3 te laten weerklinken in de headset.
    Weliswaar is het zo dat de manual vd headset het enkel heeft over een installatie op pc; er is dan ook een installatie-cd-rom bijgevoegd, doch is het daarom zeker dat deze headset niet zou zijn te gebruiken op een PS3?
    Ik kocht de headset met de bedoeling dat ik zodoende de geluiden van de PS3 niet zou horen, wanneer er iemand op de PS3 speelt.
    IK heb al diverse settings gewijzigd zowel op mijn tv als op de PS3 , doch zonder resultaat.
    De headset is aangesloten via USB vooraan in de PS3.
    Wie kan mij helpen ???
    Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

Re: aansluiten headset Aldi op PS3

Terug brengen, als je ,je kasticket nog hebt krijg je het geld terug.
    In de FNAC is ook een set te koop aan de zelfde prijs werk op Mac,PC, en andere
    Vriendelijke groet
    Duroc

Comment

Dat is een mogelijkheid waar ik ook al aan dacht . Alleen kan ik er niet bij waarom dit ding niet zou functioneren op een PS3.
      Misschien eens proberen aansluiten achteraan in de usb-poort vd TV...
      dank voor uw inbreng.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk bericht
        Dat is een mogelijkheid waar ik ook al aan dacht . Alleen kan ik er niet bij waarom dit ding niet zou functioneren op een PS3.
        Misschien eens proberen aansluiten achteraan in de usb-poort vd TV...
        dank voor uw inbreng.
        Omdat ze op de Medion site zelfs uitleggen dat de boel geïnstalleerd moet worden... allicht omdat er een surround geluidskaart in zit, niet? Hoe zou jouw PS3 dat moeten aansturen? gaat nooit werken.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

DEZE zal dus nooit werken.
          Andere mogelijks wel ?
          De PS3 is inderdaad aangesloten op een home-cinema.

Comment

DEZE zal dus nooit werken.
            Andere mogelijks wel ?
            De PS3 is inderdaad aangesloten op een home-cinema.
            Eentje met usb aansluiting zal nooit werken op PS3, tenzij het expliciet vermeld staat.

Comment

Gelukkig doen ze bij den Aldi niet moeilijk als je iets terug brengt dat niet voldoet aan je verwachtingen.
              Ik heb zo ook al een paar dingen terug gebracht (het laatste was een dia-scanner).

Met een TFT monitor heb ik ooit bij een grote computerzaak veel meer problemen gehad om die om te ruilen. Ik had die mee naar huis genomen, heb die uitgepakt, getest, en meteen weer ingepakt omdat die niet goed was.
              Ik wou daar een andere, betere (duurdere) kopen, maar dat lukte pas na lang aandringen.
              Uiteindelijk heb ik toen een monitor gekocht die meer dan het dubbele kostte, maar die voor toen wel een goede beeldkwaliteit gaf. Dat was een HP, de duurste 19" die toen in de winkel stond (ongeveer 5 jaar geleden).
              (Die heb ik onlangs vervangen door de LG IPS236, die nog beter is, maar die kost minder dan de helft van de HP.)
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Zit alweer in de doos .Ik zal hem maandag gaan terugbezorgen..
                Mijn zoon zou nu zelf eens zoeken naar een compatibele headset...
                Ideëen / aanbevelingen nog steeds welkom .
                alvast bedankt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Gelukkig doen ze bij den Aldi niet moeilijk als je iets terug brengt dat niet voldoet aan je verwachtingen.
                  Ik heb zo ook al een paar dingen terug gebracht (het laatste was een dia-scanner).
                  Zal hoe dan ook een kostelijke switch zijn Bart... 300 meter voor den Aldi - was nogal 'gehaast' om dit te kunnen in gebruik nemen - werd er een foto genomen van de achterzijde van mijn auto, wellicht niet met een Canon ..

Comment

Zal hoe dan ook een kostelijke switch zijn Bart... 300 meter voor den Aldi - was nogal 'gehaast' om dit te kunnen in gebruik nemen - werd er een foto genomen van de achterzijde van mijn auto, wellicht niet met een Canon ..
                    Daar kan den Aldi niet aan doen...
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Nu nog neem ik het niemand kwalijk , mijn mooie bolide te willen fotograferen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Inderdaad geen moeilijk gedoe bij Aldi .Gisteren al andere besteld bij Coolblue, zal deze morgen reeds gratis mogen ontvangen via Taxipost ... nog 1 dagje oordopjes .

Comment

Working...
                        X